Luopumisen tuska

Luopumisen tuska

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 19.12.2020 klo 19:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 19.12.2020 klo 19:22

Menetin elämäni suuren rakkauden, pienen kissani juuri. Nyt on lohduton ikävä ja tuska jäljellä. 

Mikään ei enää koskaan ole ennallaan. Rakkaani oli korvaamaton. Käyn yksin tuskaani läpi. Kaipaisin kerrankin ihmistä lähelleni että saisin muuta ajateltavaa.

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 20.12.2020 klo 14:36

Se on todellista tuo luopumisen tuska, kun menettää rakkaan perheenjäsenen. Tiedän sen omasta kokemuksestani. Siihen ei auta kuin aika ja tietenkin se, että voi surusta puhua ihmiselle, joka ymmärtää ja on ehkä kokenut saman. Voimia sinulle.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 20.12.2020 klo 15:43

Olen pahoillani menetyksestäsi. Niin ne eläinystävät vaan voi olla yhtä tärkeitä ja läheisiä kuin ihmisetkin.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 20.12.2020 klo 16:56

Kiitos Mollyan ja Soroppi. Minulle on oikeasti kissani perheenjäseniäni ja tärkeimpiä, tärkeämpiä kuin ihmiset. Yksin asuvana ovat elämänkumppaneita.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2020 klo 05:17

Nymphalis Antiopa,

otan osaa sun suruusi.

Joka kerta riipii syvältä saattaa rakas ❤ viime matkalleen.

Olen tuhkannut omat kissani, ja kertonut lapsilleni että uurnat toivoisin tyhjennettävän samassa hetkessä kuin omat tuhkani sitten joskus, jossain paikassa, jota en ole vielä päättänyt.

Käyttäjä Täti2312 kirjoittanut 21.12.2020 klo 13:46

Hei, menetin rakkaan kissani maaliskuussa yhteiset 15vuotta menivät nopeasti vieläkin ikävöin kissaani joten ymmärrän miten koville ottaa.Se suru repii sisältä rikki joten jaksamista.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 22.12.2020 klo 21:16

Kiitos Täti ja sinä toinen osanotosta. Nyt vaan toivon sydämestäni että kaksi muuta kissaani pysyvät terveinä ja hengissä. Mikään ei korvaa toista mutta on ihanaa kun on vielä nämä rakkaat luonani.