Hei.
Tämä on viimeinen yritykseni löytää vertaisapua ja juttukumppaneita.
Olen vakavasti masentunut nainen, sellaisessa tilanteessa etten enää kauaa jaksa. Kyse on päivistä.
Olen ihan pienestä pitäen kokenut paljon pahaa ja yhtäjaksoiset kriisit ja onnettomuudet ovat jatkuneet yli 30v.
Masennuslääkkeet aloitettiin jo lapsena.
Koskaan en saanut jutteluapua.
Jotenkin rämmin vuosia eteenpäin, kunnes lääkäri oli sitä mieltä että minulla onkin bipo. Vaikka ei ole ollut maniaa.
Yhtäkkiä sitten minut pumpattiin täyteen kolmea eri vahvaa neuroleptiä. Koska en asiasta mitään tiennyt, luotin vain lääkäriin.
Vuosi sitten jouduin osastolle, joka oli kamala kokemus. Yksin istuin kopissa, hoitaja käy kerran päivässä muka juttelemassa 5-10 minuuttia ja siinä se.
Itkin neljä viikkoa siinä kopissa, kunnes pääsin pois.
Sen jälkeen kaikki on vielä vaikeutunut, minkä luulin olevan mahdotonta.
Väärät lääkkeet on sairastuttanut minut niin pahasti, ettei ok päiviä ole enää ollenkaan.
Itken joka päivä aivan hysteerisesti, ahdistus on niin tuskaista ja kidutusta, että voisi raapia ihoaan rikki. Olen niin masentunut että olen mustassa luolassa josta en pääse pois.
Lääkäri tuputtaa vaan lisää neuroleptejä, eikä usko kun sanon että kuolen näihin lääkkeisiin.
Merkitsee vaan tietoihini ’ hoidon vastainen ’. En saa lääkärin vaihtoa vaikka olen pyytänyt eikä yksityiseen ole varaa.
Joka päivä rukoilen apua jostakin tai joltakin mutta minun elämäni taitaa olla tässä.
Psyyke eikä fysiikka kestä enää kauaa. Tämä on kidutusta.
Olisiko täällä joku, joka haluaisi kirjoittaa minulle?
Mitä vaan.