Lopputili nyky-yhteiskunnasta?
Jokin ajankohta, onko sillä väliä..
Olen ollut koko kouluaikani koulukiusattu eli kaiken kaikkiaan 11-vuotta. Kukaan ei siihen puuttunut ja se on sanellut oikeastaan koko loppuelämäni.
Aikuisiällä olen ollut alkoholisti, isä ja aviomies. (nyt siis raitis, eronnut ja työtön)
Töitä on tehty mutta aina samalla lopputuloksella, 3-12kk töissä jonka jälkeen parivuotta sängynpohjalla.
Hain apua n.6vuotta sitten ensimmäisen kerran ja sen jälkeen syönyt viittä eri mielialalääkettä.
Viimeinen pisara oli se kun johtava psykiatri kuunteli puolituntia kun kerroin hänelle että nyt on sellanen hetki että henki lähtee. Vastaus oli se että jatka samalla lääkityksellä, kattellaan syksyllä uudestaan.
Siitä menin yksityiselle jossa vastaus oli se että ei voida auttaa kun on hoitosuhde ko.psykiatriin. Muutenkin on kohdeltu ku jotain narkkaria vaikka lääkkeitä olen sekakäyttänyt kerran ja sekin oli 15 vuotiaana.
Lopetin hoitosuhteeni ja lopetin samalla myös kaikki kemikaalit.
Aikaisemmin podin huonoa omaatuntoa esim. luontaistuotteiden käytöstä (ennen hoitosuhdetta mielenterveyteen lopetin ja ajattelin mennä yhteiskunnan sääntöjen mukaan) mutta nykyään ne ovat ainoa asia mikä poistaa ahdistuksen ja itsemurha-ajatukset.
Parasta tässä on se että minut on aina todettu työkykyiseksi vaikka en todellakaan sitä koe olevani.
Tunnen syvää vihaa ja halveksuntaa tätä kaksinaismoralistien luvattua maata kohtaan ja jos minulla ei olisi poikaani, en varmaan olisi tässä universumissa sekuntiakaan.
Miksi kukaan ei tee asioille mitään ennekun vahingoitan itseäni tai muita lopullisesti?
Onko elämä tosiaan tätä ”ihanuutta” loppuun asti?
Alkaa oleen vaihtoehdot vähissä. Soittanut kriisipuhelimeen parikertaa mutta eivät sielläkään osanneet neuvoa että mistä sitä apua vois saada kun sitä on haettu jo lasten neuvolaa myöten.
😟