lopetin vihdoin mielialalääkkeen

lopetin vihdoin mielialalääkkeen

Käyttäjä syoppo aloittanut aikaan 29.06.2011 klo 13:50 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä syoppo kirjoittanut 29.06.2011 klo 13:50

vuosia jatkuneen pillerien popsinnan jälkeen. tosi varovasti jätettiin lääke pois asiantuntijan valvonnassa… mut silti pyörryttää jo neljättä viikkoa, olen itkuinen ja päässä pyörii ja syöpötyttäää. suutun sekunnissa ja sitten itken. nämä rajut oireet tuli yllätyksenä. pitäisi töissäkin olla..huh huh

onko kenelläkään kokemuksia milloin alka helpottaa? vaikeaa peitellä oireita töissä ja sairaslomalle en myöskään halua ellei ole ihan pakko..😞

Käyttäjä Mepa kirjoittanut 29.06.2011 klo 16:54

Tervehdys,

Mulla oli samankaltaisia oireita ja siihen päälle hillittömät raivokohtaukset. Olen pari kertaa lopettanut ja aina joutunut aloittamaan uudelleen. Toivottavasti sinulle ei käy samoin. Hyvää kesää!

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2011 klo 20:24

Mepa kirjoitti 29.6.2011 16:54

Tervehdys,

Mulla oli samankaltaisia oireita ja siihen päälle hillittömät raivokohtaukset. Olen pari kertaa lopettanut ja aina joutunut aloittamaan uudelleen. Toivottavasti sinulle ei käy samoin. Hyvää kesää!

Itse en edes ole uskaltanut lopettaa. Mutta ei kannata ajatella että olet jollain tapaa epäonnistunut vaikka joutuisit aloittaa lääkkeen uudelleen.

Käyttäjä syoppo kirjoittanut 30.06.2011 klo 17:21

niin minulle tuli lääkkeestä niin paljon jo vaarallisia sivuvaikutuksia kun melkein 15 vuotta on tullut syötyä seronil, sepram viimeiset 10 vuotta.
näkö hämärtyi, tuli suolistoon verenvuotoa=colitis ulcerosa, verenpaine nousi samoin paino ja seksualisuus hävisi...

saas nähdä koska tulisi parempi olo. ei ainakaan pyörryttänyt koko ajan tänään ja olin suht hyvällä tuulella(kukaan ei sanonut mitään pahaa vaikutti myös siihen) ja perhe tukee.

en ainakaan ssri lääkkeitä taida kyetä jatkamaan.
toivon että terapia missä käyn ajaisi lääkkeiden asian nyt.
hyvää kesää ja mielenrauhaa kaikille toivon

Käyttäjä elinasarianna kirjoittanut 05.07.2011 klo 23:00

Minulla tuli työuupumus ns. prun out viime syksy ja lääkärimääräs mulle sepram- lääkkeen. ´mieliala oli tosiaan alamaissa. Ainut vaikutus minkä huomasin oli että nukkuminen parani/piteni. lopetin lääkkeen nyt keväällä ja on ollut mielenkiintoista taas tutustua omiin tunteisiin siis normaaliin. Lääke on varmaan ihan hyvä jos on oikeesti masentunut. Minusta vaan tuntu että mun tilantees olisi riittänyt pelkkä pitkä sairauslma mutta tänä päivän trendi on että sairastaan ei kerkee eikä lomia saa. Lääkkeet on sitä varten että pystyy käymään töissä. Olen onnelinen siitä että saan taas tuntea oikeita tunteita ilman lääkkeiten turrutusta. Seksuaalisuus on yksi niistä jotka lääke turruttaa. On ihana taas että tunteet toimivat.😀