Liikaa ajattelen mikä ei ole totta
Hei! Ajattelin tänne kirjoittaa jos olo helpottaisi itselläni ja olisi kiva saada tietää etten ole yksin tämän asian kanssa..Liikaa ajattelen siis tosi sairaita juttuja jotka tunkeutuu päähäni ja silloin juuri kun olen yksin. Nämä on pahentunut silloin kun olen ollut juhlimassa ja tosiaan harvoin käyn missään. On ollut stressiä ja varmaan masennustakin vaikka en itse tiedosta sitä. Takana on viimevuosilla tapahtunut kaikkea mahollista ja hektistä elämää.. mutta en vaan tajua miksi ajattelen koko ajan mikä ei ole totta ja ei ole tapahtunut mitään hölmöä, monesti olen kysynyt kaikilta jotka ovat olleet mukana selvinpäin juhlimassa että onko käynyt mitään mutta kaikki on sanonut että ei ole mitään hätää ja en ole tehnyt mitään väärää ja luulen että mulla olisi kaikenmaailman taudit vaikkei ole ja olen käynyt monet kerrat verikokeissa että saan mielenrauhan itselleni.. En vaan saa itselleni sitä anteeksi vaikken ole tehnyt mitään ja tätä on jatkunut jo yli vuoden☹️ toivottavasti löytyy kohtalo tovereita