Liian kauan ilman parisuhdetta
Hei
Halusin nyt avata keskustelua jo otsikossa mainitsemastani asiasta, eli ihmiset jotka ette ole löytäneet tai ette ole törmänneet uuteen puolisoon. Olette mahdollisesti eläneet jo pitkän aikaa yksin, tarkoitan siis jo vuosi kausia. Haluaisitte kovasti elää jonkun kanssa mutta syystä tai toisesta asiat ovat menneet pieleen ja edelleenkin elätte yksin.
Hieman itsestäni, Olen 36vuotias nainen ja eronnut 29vuotiaana josta koen kunnolla päässeeni vasta nyt yli, en ole enää niin piilosurullinen, olen hyvin perhe keskeinen ihminen ja haluan elää yhteisössä. Koen kärsiväni suhteettomuudestani hyvin paljon, olen ihan kaunis ja menestynytkin ja miesten mukaan mukava ja rauhallinen. Paljon olen vuosien aikana deittaillut mutta koen tapaavani aika tietynlaisia miehiä ja tulen vain hyväksikäytetyksi ja itsekkin toimin tosi typerästi välilä miesten kans. Tiedän että minun pitäisi varmasti käydä terapiassakin, mutta lähinnä olisin vailla vertaistukea vailla teiltä kanssa sisaret, joilla vähänkään saman suuntainen tarina allaan.
Miten pidätte toivoa yllä, mitä teidän mielessänne liikkuu? miten ajatuksenne on muuttuneet vuosien aikana?
Minulla itselläni on suuri pelko etten oikeasti enää löydä ketään ns.”ajoissa” enkä saa enää suht nuorella iällä mennä naimisiin ja lapsia ja perhettä. Tämä on hyvin suuri ja vaikea aihe hyväksyä, että niin saattaa juuri käydä. Olen alkanut kyynistymään enkä oikein enää kiinnostu miehistä jotka minusta kiinnostuu, vaan kiinnostun miehistä jotka eivät tosissaan ole kanssani, se on järkyttävää
Veraistukea kaipaisin,