Lapsuudessa seksuaalisesti hyväksikäytetty
Hei
olen uusi täällä tukinetissa ja minulla on monenlaisia ongelmia. Kaikki ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän perua pitkäaikaisesta lapsuudessa koetusta hyväksikäytöstä. Oma veljeni kavereineen ovat käyttäneet minua usean vuoden aikana hyväkseen. He ovat tehneet mitä milloinkin ovat halunneet, minä pienenä tytönä olen maannut kuin nukke ja antanut poikien työntää sisääni kaikenlaisia asioita, kuten kyniä, viivottimia myös yhdyntöjä ollut. Veljeni kohdalta tuohan on insestiä.
Muistin näitä asioita ensimmäisen kerran viisi vuotta sitten ja minulle tulee yhä uusia takaumia.
Minut on raiskattu aikuisiässä kolme kertaa, viimeisin kolme viikkoa sitten.
Suurinpana murheenani on suhteeni omiin vanhempiin, heidän mielestään minu tulisi unohtaa kaikki, he eivät voi mitään sille että veljeni ei tunnusta tekojaan. Olen kuullut satoja kertoja että työ oli silloin tärkeintä ja me toimittiin silloin omien kykyjemme mukaan. Isäni oli lapsuudenvuoteni pahasti alkoholisoitunut ja väkivaltainen, kuinka olisinkaan uskaltanut mennä kertomaan mitä isoveikka on tehnyt kun päivisin piti pitää kulissia yllä, olimmehan yksi kaupungin tunnetuimmista yrittäjäperheistä- öisin valvoin ja kuuntelin vanhempieni riitoja, usein myös väliin menin ja tuta isäni okvista kourista.
Nyt kun olen yrittänyt kuntoutua- saan perheeltäni vain arvostelua, miksi hoito ei ole auttanut, tuntuu että lääkkeesi tekevät vain huonoa.
Olen 10 vuotiaan lapsen yksinhuoltaja äiti ja lapseni voi hyvin. Kunpa saisikin voimaa siitä mitä erän sosiaalityöntekijä minulle sanoi viime maanantaina- on hienoa että olet jaksanut ja lapsesi voi hyvin, moni joka olisi kokenut saman olisi jo luovuttanut. Mutta mieltäni jäytää vanhempani sanat.
Olen riippuvainen heistä lapsen hoitoon liittyen, mutta muuten pistin välimme poikki täysin nyt tiistaina. Nyt sitten olen yksin tässä maailmani kaaoksessa, vain ns. virallinen apu tukena.
Olen niin monta kertaa miettinyt etten jaksa ja nytkin tunne että ei, en halua enempää- en kuitenkaan lapseni takia voi ajatella elämäni lopettamista oman käden kautta- vaikka elämäni mahdollisuudet ovatkin rikottu jo ollessani alle kymmenen- noiden minua reilusti vanhempien poikien useiden raiskausten myötä.
En ole löytänyt elämälleni tarkoitusta ja mietin että jaksanko kuitenkaan loppuun saakka.
rättiväsynyt likainen olento😯🗯️