Kuoleman odotusta vai sairaudesta paranemista?

Kuoleman odotusta vai sairaudesta paranemista?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 10.11.2020 klo 09:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2020 klo 09:28

Minulla on todettu sairaus joka saattoi äitini kuolemaan! Luettuani im.versioitanne tulevaisuus ei näytä kovin lupaavalta! Olen itsekin harkinnut im. versioita. Mitään ratkaisuja en ole tilanteelle löytänyt, ennen ajattelin aina omaisiani, ystäviäni, ja muita asiaan liittyviä henkilöitä, mutta en vain halunnut elää! Elän silti!

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 3 vuotta, 10 kuukautta sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2020 klo 11:05

TT- Kuvaus, oli tänään aamusta.

Seuraavaksi on lääkärin vastaanotto. Saa nähdä mitä kirurgi sanoo, milloin leikataan.  😁✋

Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 10.11.2020 klo 12:11

Moi!
Minä toivon että paranet! Vaikka kirjoittelen im-ajatuksista itseni kohdalla niin silti toivon että muut selviytyvät sairauksistaan. Ristiriitaista?

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2020 klo 17:57

Moi Her Karamazov.

Minä toivon myös paranemista. Huomenna psyk. sairaanhoitajan vastaanotto. Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä. Toivon pääseväni tutustumaan Psykiatriini, minulla vaihtui Psykiatri vähän aikaa sitten, enkä ole vielä tavannut Häntä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 10.11.2020 klo 20:56

Otsikon vaihtoehtoihin liittyen, vielä yksi ehdotus: elämää sillä ajalla, mikä itse kullakin on jäljellä. Voi kyllä olla että sairastuminen vaatii vähän prosessointia, ennen kuin pystyy taas ottamaan päivän kerrallaan ja nauttimaan niistä hyvistä asioista, joita vastaan tulee..? (Tämä tuntuu nyt hirveän kliseiseltä, mutta en kerta kaikkiaan tiedä mitä muutakaan voisin sanoa.)

Voihan se olla että leikkaus (kunhan sen aikataulusta päätetään) onnistuu hyvinkin, ja aikaa tuleekin yllättäen enemmän kuin miltä pahimmat skenaariot nyt vaikuttaa.

Miten jakselet?

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2020 klo 09:04

Hei soroppi.

Olen alkanut miettimään miksi kokoajan kuvittelen leikkaavan lääkärin keski-ikäiseksi mieheksi, joka ei tee mielellään työtänsä. Enkä esim. työintoiseksi keski-ikäiseksi naiseksi. Jollainen hän todennäköisesti on. Jotenkin tuo leikkaus tuntuu minusta kovin vastenmieliseltä touhulta. Olisin mielummin menemättä sinne kokonaan.

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2020 klo 16:34

Maanantaina leikkaavan lääkärin aika. Tietoa leikkauksesta ja valmistautumisesta leikkaukseen. 😁✋

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2020 klo 14:10

Jos minä kuolen pääsen kissastani eroon.

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2020 klo 20:15

Yritin varata netissä matkan turkkiin alanyaan mutta epäonnistuin.

Käyttäjä kirjoittanut 16.11.2020 klo 13:04

No niin ensi viikolla leikkaus.

Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2020 klo 07:49

Jouduin korona-testiin ja leikkaus todennäköisesti lykkääntyy.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 19.11.2020 klo 11:46

Toivottavasti ei ole koronaa, ja leikkaus menee hyvin että pääset matkalle sitten kun korona-tilanne on vähän rauhoittunut!

Minulla palasi viime viikon epämääräinen lievä kurkkukipu-ruumiinlämpö-oireilu. Yritin tarkistaa olisiko paikkakunnalla vapaita koronatestiaikoja, mutta täyttä näyttää olevan. Pitää vain pysytellä poissa ruokakaupoista ja muista paikoista, joissa ei voi jättää turvaväliä, kunnes oireet ovat olleet poissa riittävän pitkään.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2020 klo 14:47

Kiitos soroppi. Korona testi on negatiivinen. Leikkaus siirtyi viikolla eteenpäin. Matka-kuume on kamala, mutta en taida tällä näkymällä päästä matkoille sitten kuin korona tilanne hellittää keväällä, luultavasti menee ensi vuoden syksylle.

Tänään tilasin netistä pizzaa kotipizzasta, ja odotin sitä jonkun aikaa, sitten se tuli. Oli muuten hyvää, ihan oikeasti tilasin siihen valkosipulia mukaan, eikä ollut liikaa sitä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.11.2020 klo 09:29

Tsemppiä leikkaukseen (tai sen odottamiseen), toivottavasti se menee hyvin!

Jos et halua pitää sitä omana tietonasi, minua kiinnostaisi vähän kuulla mikä leikkaus se on.

Valkosipuli on kyllä pitsassa hyvää!

Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2020 klo 10:41

Se on gynonkologinen toimenpide.