En tiedä enää mihin uskoa tai uskoako mihinkään... Toisaalta ei kuolemakaan hirveästi enää pelota, enemmän pelottaa maailma ja että miten pärjään elämässä. Kuolema kuitenkin tulee jossain kohtaa, sille yksinkertaisesti ei voi mitään. Elämää voi pitkittää monella tavalla, mutta vielä (ei ehkä koskaan) ihmisestä ei voida tehdä ikuista... Jos peloista puhutaan: pelkään eniten että en enää tule toimeen ihmisten kanssa ja päädyn loppu elämäkseni erakoksi. Sitten olisi jo itsemurha lähellä... Toisaalta mieleni tekee koko ajan eristäytyä koko ihmiskunnasta, kun ei jaksais enää jauhaa mistään. Olen kans sitä mieltä, että olisi hyvä jos ihminenkin pystyisi vaipua horrokseen ja herätä parempana aikana, mutta tää on vaan jossittelua. Tuntuu myös siltä, että itselläni on liian "taiteilijan sielu" jonka takia minun on vaikea sopeutua tavalliseen elämän rytmiin.
Myönnän sen että olen käyttänyt rauhoittavia potkiakseni itseäni joka paikkaan. Nyt tuntuu siltä, että tää rauhoittavien otto koituu mun turmioksi. No, tulipahan ainakin viime kesänä elettyä, en kadu että otin niitä enemmän kuin lääkäri määräsi, ne sai mut eloon, ne teki musta super-ihmisen, nyt tietenkin saan kärsiä siitä, mutta tällästä tää elämä on.
Koin kaiken hyvin voimakkaana viime kesänä. Tuskin tulen koskaan pääsemään rauhoittavista eroon, mutta en välitä siitä, koska ne ovat tällä hetkellä ainut syy elää ja kuoleman pelonkin saa niillä ainakin hetkellisesti pois...