kun seinät tuntuu kaatuvan päälle
En nyt tiedä miksikä mut luokitellaan mutta kerrottakoon taustoista sen verran, että olen 19, työssäkäyvä ja parisuhteessa elävä.
eli kaikki alkoi kesän alussa, kun paras ystäväni muutti pidemmälle asumaan ja huomasin olevani raskaana. pohdimme vaihtoehtoja ja päätimme avokin kanssa, että keskeytämme raskauden. avokki oli juuri lähdössä inttiin ja pelkästään viikkoa ennen keskeytystä rupesi ahdistamaan tämä miehen lähtö. viikkoa myöhemmin meninkin sitten sairaalaan, jonka jälkeen olo ei ole enää millään tavalla ollut normaali. en enää ollutkaan niin varma päätöksestä.
töissä hirvittävät paineet, työnantaja ei jousta minun kanssani viikonlopuista, jolloin voisin nähdä armeijassa olevaa miestäni. en pysty nukkumaan, nään työasioista jatkuvasti painajaisia, olen laihtunut kuukauden aikana melkein 7kg kun ruoka ei vaan maistu. olen jatkuvasti itkuinen ja äkäinen. päässä pyörii vaan ajatus, ettei musta ole mihinkään eikä kukaan mua oikeesti edes tarvitse.
en pysty edes tähän tekstiin edes muotoilla lauseita järkeviksi eli yrittäkää saada selvää.