Kun ei vaan jaksa enää
Voimat ovat täysin loppu. En näe enää valonpilkahdustakaan missään. Mieli on sysimusta. Tähän suurimpaan pelkooni on nyt tultu.
Uuvuin edellisessä työpaikassani. En uskaltanut jäädä sairaslomalle. Päätin sinnitellä ja keskittyä vain työn ulkopuolisiin asioihin. Suuri ahdistus valtasi aina kun edessä oli palaveri pomojen kanssa.
Viimeisillä voimilla päätin hakea uusia töitä. Sainkin. Olin epävarma tästä uudesta paikasta. Jokin siinä tökki jo rekrytointivaiheessa.
Irtisanouduin siis vanhasta työstä ja romahdin. Olin kuukauden sairaslomalla. Valtavaa ahdistusta tulevasta. En pystynyt nukkumaan. Haahuilin aamutakki päällä koko päivän. Ainoa helpottava ajatus oli poistuminen kokonaan maan päältä.
Aloitin uuden työn ajatuksena, että pääsisin toipumaan. Pahin pelkoni kävi toteen ja työ ei todellakaan vastannut sitä mitä minulle tarjottiin. Tunnen olevani vankilassa.
Ahdistus senkun pahenee. Olen äärettömän väsynyt. Pelottaa myös työttömäksi jääminen ja rahahuolet sen myötä.
En ymmärrä mikä meni vikaan ja miten jaksan tämän tilanteen korjata, vai jaksanko ollenkaan. Miten tämän tilanteen edes korjaisi?😭