Kuka auttaa yksinäistä?
Kun ei elämässä ole ketään, siis oikeasti ei ketään sellaista ihmistä, jonka kanssa voisi keskustella omista oikeista elämän asioista ja /tai vaikeuksista, niin kenen puoleen tässä maassa voi kääntyä. Kunnan sosiaaliviranomaisilta saan vain voivottelua osakseni, en mitään konkreettista apua.
En tiedä saako sitä mistään, mutta nyt tänne kirjoitan jos kenties olisi joku samanlainen ja saman yksinäisyyden kokenut ja kenties myös selvinnyt voisi kertoa mistä lähteä liikkeelle, että tästä tilanteesta voisi päästä eroon.
Olen aina valitettavasti ennen elänyt hyvin tiiviisti vain voimassaolevassa parisuhteessa ja nyt kun olen ollut jonkun vuoden yksin, niin huomaan että nyt en enää pärjääkään eikä minulla ole muita kuin hyvänpäivän tuttuja ja työkavereita eikä heissä ketään jonka kanssa edes voisin ajatella jakavani elämäni ongelmia.
Minulla on hiukan ongelmia selvitä perusarjessa, en oikein kykene asettamaan elämän arvoja ja realiteetteja tärkeysjärjestykseen saati aina ymmärtämään kuinka suurissa rahallisissa vaikeuksissa oikeasti olen.
Olen todennäköisesti kohtapuolin tilanteessa, että minulta alkaa ulosottomies kolkutella, iso velka on ja sillee.
Stressi on aikamoinen , kipuja jne.
Auttakaa ihmeessä jos osaatte, miten tässä TOSI yksinäisestä elämästä voi selvitä
Minusta ei ole lähtijäksi tyyliin ”mene jonnekin ja ystävysty”.
Kiirekin alkaa kohta olla, mutta kanssaihmiset kirkoitelkaa.kiitos ( ja anteeksi nämä mahdolliset kirjoitusvirheet kun en oikein jaksa tarkistaa)