Moiks JJV
Mie oon ollu nuorten päiväsairaalassa,olin siel ensin puoltoista kuukautta..sit oli kuukauden kesätauko ja sen jälkeen kävin vain kerran viikossa kahden kuukauden ajan!
Siellä oltiin viitisen tuntia päivä..olikohan se kahen aikoihin kun jo sai lähtee kotio päin.Ihan hyvä aika toisaalta!
Kokemuksia; no ekat kaks viikkoo meni tosi hyvin ja olin innostunut.Siellä oli sellanen viikko ohjelma mitä joskus aina vissiin vaihdetaan,mutta siel oli rentoutus ryhmiä,keskustelu ryhmiä,leivonta ryhmä,taideterapia ryhmä,musiikki ryhmä..öö..joku luovaterapia ryhmä,liikuntaryhmä..sen tyyppisiä!
On siellä kaikenlaisia pelejä ja muuta mitä voi yksin tai muitten kaa tehä väli ajoilla.Kyllä mä huomasin et paljon riippuu niistä jokka siel hoidossa on et millanen ilmapiiri on,siinä kuitenkin ehti aika paljon porukka muuttua muutamaan kertaan!
Ja välillä jos sinne saattuu oikeeseen aikaan hoitoon meneen niin on jotain "juhla" päiviä..tehää jotain kivaa yhessä! Niin ja kun siellä on noita ryhmä ja muita juttuja niin kaikkiin ei oo pakko osallistua,mut jotkut on sellasia mis pitäis olla mukana/läsnä!
Ja kerran viikos on omahoitaja keskustelu,mut tarpeen mukaan voi saada kakskin kertaa viikossa!
Mulla tuli joku levottomuus aika siinä jossai kohtaa huonosta lääkkeestä tai lääkeyhdistelmästä ja oli vaikee siellä päiväsairaalassakin olla ja mun pakko-oireet rupes enenevässä määrin haitata oloani siellä muitten joukossa..niistä paljon johtu etten sitten tykänny enää niin olla..ja siks loput ajasta kävinkin vaan omahoitajalla!
Itse sitä saa päättää kauanko siellä hoidossa on,mut kaks viikkoo tais olla minimi..ja voi siellä sillaikin käydä et on eka vaikka kuukauden sit tulee parin kuun päästä uudestaan tai jotain tällästä!!
Kannattaa sitä kokeilla jos ei toimi niin ei siä sit oo pakko väkisin olla 🙂