Kohtalona olla inhottu
En tiedä mitä tästä tästä kirjoituksesta tulee, vai tuleeko mitään.. Olen aika huono ja keskittymiskyvytön kirjoittamaan, mutta yritetään..
En edes tiedä miksi kirjoitan. Kai vaan haluan nämä omat (tyhmät) ajatukset julki, siinä toivossa että joku ne jaksaisi lukea.
Olen ollut pienestä lähtien sellainen, jota on ollut helppo kiusata tai syrjiä. Syitä on ollut vaikka millaisia, en edes aina tiedä mitä ne ovat..
Oloni on kuitenkin aina ollut sellainen, etten ole tervetullut joukkoon.
On minulla ollut kavereita, yhteen aikaan niitä oli aika paljonkin, mutta silloin pilasin itse kaiken..
Joskus uuden ihmisen tavatessani on jopa tuntunut, että hän pitää minusta ja että olen mukava. Näin menee jonkun aikaa, kunnes tapahtuu jotain (jota en vieläkään ymmärrä mitä se on) ja tämä henkilö alkaa ottaa etäisyyttä ja lopulta me ei enää pidetä yhteyttä.
En toden sanoen ymmärrä mitä tapahtuu, kun en mielestäni ole itse muuttunut ollenkaan yms.. 😐
Toinen asia joka minua vaivaa ja ärsyttää on se, miten monet ihmiset katsovat minua, kuin ”halpaa makkaraa”, ivallisesti.
Ja miten minua pidetään jotenkin jälkeenjääneenä (kai) vaikka olen vaan ujompi ja hiljaisempi kuin muut.
Ne ihmiset jotka eivät jaksa inhota minua ovat sitten kuin minua ei olisi olemassakaan, kuin olisin näkymätön.
Tämä ei ole omaa kuvittelua, koska olen nämä asiat käynyt läpi / nähnyt niin monet kerrat, etten voi erehtyä.
En ymmärrä mitä olen tehnyt saadakseni kaikkien inhon / välinpitämättömyyden osakseni??
Olisi paljon kirjoitettavaa mutten osaa pukea ajatuksia sanoiksi.