Kiitos lääkäri: olin masentunut, nyt minulle on itsari suunnitelma

Kiitos lääkäri: olin masentunut, nyt minulle on itsari suunnitelma

Käyttäjä katkat aloittanut aikaan 15.07.2021 klo 21:39 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä katkat kirjoittanut 15.07.2021 klo 21:39

TW. No menin lääkärille koska olin aika masentunut. Kerroin että minulla on joskus itsetuhoisia ajatuksia muttei suunnitelmaa. sain pillerireseptin joita popsin kuuliaisesti monta kuukautta ja joka päivä on ollut huonompi kuin edellinen. Nyt minulla on selkeä itsemurha suunnitelma ja jopa ajankohta. satuin sitten vilkaisemaan saamani lääkkeen sivuvaikutuksia: 60% masentuneista alkaa suunnitella itsemurhaa lääkettä syötyään. Nauroin pitkästä aikaa niin koomista tämä on. Ehkä tämän lääkkeen tarkoituksena on saada kaikki masentuneet looserit pois tehoyhteiskuntaa häiritsemästä. Kiitti vaan rakas lääkäri!

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2021 klo 18:34

Niin miksei lääkärit muista opastaa määrätessään lääkettä, että käytä vaan tarvittava aika, ei tarvi ottaa tavaksi! ei ikuisesti!

Käyttäjä ask kirjoittanut 16.08.2021 klo 18:00

Joo minullakin on vähän sama asia mutta en ole suunnitellut itsemurhaa. Kävin lääkärissä ja se määräs mulle lääkkeet aloitin syömään lääkkeitä, ilman terapiaa, minulla on tullut sen jälkeen paniikkihäiriö ja satuin vilkaisemaan kanssa sivuvaikutuksia, siellä luki että sama mikä sullakin.itsemurha ajatukset, mullakin ovat lisääntyneet. Kun olen vuoden verran käyttänyt lääkkeitä. Itsemurha tai masennuksen vaikeutunuminen. Mulla todellakin on vaikeutuneet, hävetti vain kun kävin kotona niin ämmikin näki tilanteen. No nauroin ihan räkänä tää on tätä nykypäivää. Ja kun huomasin mitä olit kirjoittanut, lääkärit todellakin on rakkaita. Ja auttavia😂