Kenelle voin huutaa

Kenelle voin huutaa

Käyttäjä Heliko aloittanut aikaan 17.03.2023 klo 20:50 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Heliko kirjoittanut 17.03.2023 klo 20:50

Syvälle sydämeen sattuu…

Kenelle huutaa, itkeä ?

Kaipaan häntä niin.

Ihmisen ikävä toisen luo.

Ei että en pärjäisi joskus jopa hyvä olla yksin ja hiljaisuudessa.

Mikään ei kuitenkaan koskaan tule olemaan hän, eikä elämä samanlaista

eikä tarkoita sitä että vaihtelu ei joskus piristäisi. Mutta vain jos hän vielä olisi.

Tuska on hirveä, voin vakuuttaa että olen kokenut nähnyt ja menettänyt

Olen niistä selvinnyt.

Ehkä selviän tästäkin tai sitten en.

Missä kulkee raja ? Kuka uskaltaa väittää että ihmiselle ei anneta enempää kuin se kestää ?

En ole mikään eilisen teeren t olen jo isoäiti. Englantilaisilla on sanonta

Life is a cunt and then you diesel

Juice synnytään kuolemaan.

Käyttäjä Heliko kirjoittanut 20.03.2023 klo 07:47

Täällä ei vissiin kovinkaan innokkaita lukijoita saqtika vastaajia, ei että sillä olis niin väliä itseäni tässä vaan purkaa. Neuvovat että kirjoittaminen auttaisi 😒

Tiedättehän tsunamin  sen tunteen joka lähtee vatsanpohjasta. Yhtäkkiä yllättäen kun ajatus hänestä

ensimmäisenä kun silmät avaa ja viimeisenä ennenkuin sulkee,

Hyökyaalloin tavoin nousee kurkkuun ja jää sinne kuristamaan

Ihmetys kuinka toinen niin kevyesti ja helposti  lähti jäämättä kaipaamaan  välittämättä

Ei voi tätä ymmärtää ja vaikka kuinka yrittäisi hyväksyä että ei sitä tarvitsisi ymmärtää  olisi vain pakko hyväksyä ja yrittää mukamas elää vielä

Olkaa mitä mieltä hyvänsä elämä ei ole sen arvoista

Vihaan elämääni vihaan maailmaa ja maailman ihmisiä

Täällä vallitsee välinpitämättömyys itsekkyys ahneus kateus oman edun tavoittelu hyväksikäyttö

Helvetti on tässä ja nyt maailman ja maailmankaikkeus

Vaikka kaikki on väliaikaista ja kestää vain hetken on se ikuisuus

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.03.2023 klo 21:53

Luulen että lukijoita riittää mutta vastaamiseen/reagoimiseen tarvittavien voimavarojen kanssa voi itse kullakin olla vähän niin ja näin. Jatka kirjoittamista jos tunnet että siitä on apua, ehkä tekstisi joskus tavoittaa lukijan tavalla joka kannustaa vastaamaan.

Käyttäjä Heliko kirjoittanut 26.03.2023 klo 09:52

Toisaalta ei kukaan ansaitse tällaista taakka.

En jaksa enää elää.

• Muokattu moderaattoreiden toimesta 1 vuosi, 7 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä Heliko kirjoittanut 26.03.2023 klo 12:35

Nyt on erityisen vaikeeta. Otin puolikkaan ahdistus lääkkeen katsotaan josko kohta hieman hellittäisi

Älkää huolestuko vaikka sanakäänteissäni olenkin niin raju

Tuntuu niin pahalta ja ahdistaa

Tiedän että moni on käynyt yhtä pahoja asioita...paljon pahempiakin

Ajatus tästäkin ahdistaa ikäänkuin minulla ei olisi oikeutta kokea "näin

niin pienestä"

Tämä on kuitenkin iso asia minulle

Eikö silloin saa huutaa, itkeä oksentaa kaikki paska tänne  eikö se ole osa tämän sivuston tarkoitus ?

En saisi liikaa antaa valtaa pellille eikä se ole että pelkäis kummituksia vaan että pahin mitä voi kuvitella tapahtuu oikea konkreettinen tapahtuma en pelkää kuolevani

Mieluumminkin toivon sitä vaikka siinä mielessä pelottaa että epäonnistuu siinä ja jos sit jotenki jää kitumaan tai että yhtisi kokea jotain sanoinkuvaamatonta kipua

Kuolleena olet vapaa kaikesta etkä enään mistään tiedä etkä kärsi

Eräs ystäväni oli joskus sairaalassa heti kun näin missä kunnossa hän oli en kertakaikkiaan voinut pidättää kyyneleitä tuntui hirvittävän pahalta hänen puolestaan ( onneksi parani siitä sitten)

Eräs toinen kertoi isänsä kuolemastaan ja tulostaan raiskatuksi olin järkyttynyt ja voin suorastaan pahoin että hän on joutunut kokemaan moista

Itse kun kerroin minua koskettavasta erosta  olisitte kuulleet sen halveksunnan hänen äänessään se tapa millä hän sanoi exäni nimen ai

"sen" takia. Ihmistä joka on ollut tärkein ja rakkain minulle. Lytäten että suruni ja tuskani sellaisen takia

Sanoen myös kuinka aika parantaa haavat...mitä jos olisin sanonut noista hänen kertomustaan vuosia sitten tapahtuneista asoista.

En vitussa saa mitään terapiaa ja hän saa. Mikäli sellainen terapeutti löytyisi joka kutistaisi kalloni ja järjestäisi sydän operaation jossa sydämeni korvattaisiin koneella että ei tarvitsisi enään tuntea mitään

Hiio hoi hiio hoi