Nyt on erityisen vaikeeta. Otin puolikkaan ahdistus lääkkeen katsotaan josko kohta hieman hellittäisi
Älkää huolestuko vaikka sanakäänteissäni olenkin niin raju
Tuntuu niin pahalta ja ahdistaa
Tiedän että moni on käynyt yhtä pahoja asioita...paljon pahempiakin
Ajatus tästäkin ahdistaa ikäänkuin minulla ei olisi oikeutta kokea "näin
niin pienestä"
Tämä on kuitenkin iso asia minulle
Eikö silloin saa huutaa, itkeä oksentaa kaikki paska tänne eikö se ole osa tämän sivuston tarkoitus ?
En saisi liikaa antaa valtaa pellille eikä se ole että pelkäis kummituksia vaan että pahin mitä voi kuvitella tapahtuu oikea konkreettinen tapahtuma en pelkää kuolevani
Mieluumminkin toivon sitä vaikka siinä mielessä pelottaa että epäonnistuu siinä ja jos sit jotenki jää kitumaan tai että yhtisi kokea jotain sanoinkuvaamatonta kipua
Kuolleena olet vapaa kaikesta etkä enään mistään tiedä etkä kärsi
Eräs ystäväni oli joskus sairaalassa heti kun näin missä kunnossa hän oli en kertakaikkiaan voinut pidättää kyyneleitä tuntui hirvittävän pahalta hänen puolestaan ( onneksi parani siitä sitten)
Eräs toinen kertoi isänsä kuolemastaan ja tulostaan raiskatuksi olin järkyttynyt ja voin suorastaan pahoin että hän on joutunut kokemaan moista
Itse kun kerroin minua koskettavasta erosta olisitte kuulleet sen halveksunnan hänen äänessään se tapa millä hän sanoi exäni nimen ai
"sen" takia. Ihmistä joka on ollut tärkein ja rakkain minulle. Lytäten että suruni ja tuskani sellaisen takia
Sanoen myös kuinka aika parantaa haavat...mitä jos olisin sanonut noista hänen kertomustaan vuosia sitten tapahtuneista asoista.
En vitussa saa mitään terapiaa ja hän saa. Mikäli sellainen terapeutti löytyisi joka kutistaisi kalloni ja järjestäisi sydän operaation jossa sydämeni korvattaisiin koneella että ei tarvitsisi enään tuntea mitään
Hiio hoi hiio hoi