Muistathan ekakskin et kaikki, niin hyvät kuin huonotkin vaikutukset on tosi yksilöllisiä. 🙂 Mut ymmärrän huolesi lääkkeiden sivuvaikutuksista, oon itekin tosi tarkka ja suhtaudun lääkkeisiin varoen, joskus jopa hyvinki kriittisesti.
Oon kans käyny läpi aikamoiset lääkekokeilut etsiskellen sitä sopivinta.. ja kys. lääke on tullut myös kokeiltua.
Ehdin käyttää tota lääkettä vajaa 3päivää.. annostustani en muista enää, mutta nukuin lähestulkoon kokoajan. Nukkumisen välillä kävin vain syömässä ja tein muut pakolliset asiat. Väsymys oli jotain ihan järkyttävää. Nukuin päivät ja yöt.
Kävellessäkin jouduin pitämään silmiä lähes kokoajan kiinni, kun aukikaan ei jaksanut juuri pitää.
Näkökyvyssäni tapahtui myös jotain todella outoa, näin tosi huonosti ja epäselvästi lääkityksen aikana.☹️ Tämä helpottui muutaman päivän päästä lääkityksen lopetuksesta. Oire oli todella pelottava!
Sydänkäyräni katsottiin, ja sykkeeni on "liian hidas"= (Bradykardia) luonnostaan, ja ton lääkkeen kanssa tulee tällöin olla varovainen.. koska kuulemma voi hidastaa sykettä entisestään tjsp. Minulla lopetettiin tämän vuoksi lääke välittömästi. Onneksi lääkäri oli sillai pätevä, et ymmärsi seurata myös fyysistä vointiani lääkkeen kokeilun yhteydessä.🙂👍