Käyttääkö joku ulkoilmanlämmintä?

Käyttääkö joku ulkoilmanlämmintä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.11.2017 klo 08:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2017 klo 08:46

Nyt olen töissäni ja vapaa-ajalla niin paljon ulkona, että keuhkoni ja sydämeni eivät sitä oikein kestä. Ja lääkäri suosittele ulkoilmanlämmintä joka on tyyliin tätä
http://www.jonas.fi/
Tuon saa vähän piiloon, kun laittaa kommardoor- pipon mutta silti tuntuu, että olen kuin robotti tuon kanssa. Ja aivan varmasti ihmiset töllöttää ainakin aluksi.

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 06.11.2017 klo 15:22

Hei Maanvaiva. Ei ole tuttu laite tämä. On hyvä,että on kehitetty apuvälineitä,jotka helpottavat oloa. Mitäpä sillä väliä,jos se jotakuta oudoksuttaa. Pääasia,että tilanteesi paranee ja voit paremmin.

Käyttäjä Serafine kirjoittanut 06.11.2017 klo 22:12

Moi, mä oon käyttänyt pienenä tyttönä talvella urheillessa, koska oli astma. Eihän toi oo yhtään pahannäköinen kun ostaa tuon kaulurin siihen,ei sitä sillon edes nää kukaan..

Käyttäjä kirjoittanut 07.11.2017 klo 08:51

Kiitos vastauksistanne.
Olen tuollaisen kyllä jo ostanut ja kerran käyttänyt. Silloin oli parempi hengittää eikä rintaan sattunut. Kuitenkin kaiken kaikkiaan tuntui p......lta.

Tähän liittyy isompikin juttu eli, että lääkäri käski miettiä olenko ihan oikeassa työpaikasa nyt. Omasta mielestä olen ihannetyöpaikassa. Pitäisi kai olla terveempi sydän tähän työhön. Muihin töihin terveempi pää.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 07.11.2017 klo 09:13

En tienny, että tuommosia onkaan! Mut sehän on hirmu hyvä, jos siitä on apua. 🙂👍

Käyttäjä Arthur kirjoittanut 07.11.2017 klo 10:07

Minusta tuo sininen on melko hyvän näköinen. Vaikuttaa kyllä epämukavalta käyttää. Jos tulee pakkasta ja ennen kaikkea jaksan aloittaa lenkkeilyn, niin harkitsen ihan vakavasti tuommoisen hankkimista, vaikka ei ole edes terveysongelmia. Japanissa kukaan ei edes huomaisi. Nehän käyttää maskia paljon, tosin eri syystä, etteivät tartuta muita. Voi tietysti kysyä, miksei muotoiluun ole panostettu yhtään enempää.