Kokeilenpa, jos osaisin tänne nyt kirjoittaa pitkän tauon jälkeen taas omaan ketjuuni. Yksinpuheluahan tästä varmasti tulee, mutta tulkoon. Keskustelen sitten itseni kanssa – puhunhan tätä nykyä hyvinkin usein itsekseni, olen tehnyt sitä oikeastaan aina.
Minulla pitäisi olla melkeinpä kaikki hyvin, ihan oikeasti. Vaikka työssäoppimisesta napsahti joulukuun alussa hylätty ja kouluun olen viemässä eropapereita, niin silti minulla on paljon hyvää tässä. On koira, on ihminen kenestä välitän ja ketä rakastan (hän tosin tietää vasta, että ”tykkään” hänestä), on perhe, ystäviä, kaikkea. Ja silti, silti mikään ei tunnu olevan hyvin.
Mielialani on biposta huolimatta pysynyt aika tasaisena, jotain omituisia itkuja on tullut viime aikoina, mutta ne selittyvät ”sillä ajalla” kuukaudesta. Kuitenkin se on aika ahdistavaa, kun pienikin asia saa itkemään, vaikka siihen ei mitään syytä olekaan. No ei auta, näistä oloista pitää vielä kärsiä, kun pillereitä en ala popsia – niiden kanssa mielialanvaihtelut kerran kuussa olivat ainakin viisi kertaa pahempia kuin nämä nykyiset ja sain itkupotkuraivarit vähintään kolmesti päivässä, yleensä parin tunnin sisällä. Joten kärsin sitten ilman.
En tiedä, en sittenkään osaa kirjoittaa, vaikka haluaisin. Yritän myöhemmin uudestaan.