Mä en oikein edes tiedä mistä aloittaa…
Mun elämä, tuntuu et se on vaan sarja epäonnistumisia. Monesti oon kaatunut ja aina jotenkin ylös noussut, mut kerta kerran jälkeen se vaan tuntuu vaikeemmalle. Nyt oon viimeaikoina pyöritellyt päässä tosi vanhoja juttuja. Kuten se kun olin about 10 vuotta sitten baarissa. Mä luulen, et mun juomaan laitettiin jotain, olin ihan kujalla, en tuntenut tuttuja ihmisiä, mut muistan kaiken. Mä asun niin pienellä paikkakunnalla, et jokainen on vähintään naamatuttu. Mä muistan kun olin lähdössä, halusin taksin vaik matkaa kotiin oli ehkä puoli kilsaa. Siihen taksiin tuli myös joku mies. Ainoo mitä siitä tiedän on se, et se oli kai tummahiuksinen ja sillä oli päällä villapaita. Se paita kuvioineen on jäänyt mieleen jotenkin erityisen hyvin.
Mun pihassa mä vielä sanoin, et haluun yksin kotiin, mut tää seuras mua. Se tuli mun luo ja raiskas mut. Itse tilanteesta en muista oikeestaan muuta kuin sanat ”vitun huora, toivottavasti sulla ei oo mitään tauteja”.
Tän kymmenen vuoden aikana mulle ei oo selvinnyt kuka tämä mies oli. En asiasta ole kertonut kuin yhdelle ihmiselle, mua hävettää. Mua hävettää missä kunnossa olin ja mitä annoin tapahtua.
Välillä unohdan koko tapauksen, mut sit se taas herää kummittelemaan. Katson ihmisiä ”se on voinu olla vaikka toi”. Mä en tiedä miten pääsen tästä yli..
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.