Itsekirtiikki

Itsekirtiikki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.06.2023 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2023 klo 11:21

Hyvät ja huonot tavat pitävät yhtä ja en löydä oikeanlaista tapaa suhtautua nimenomaan nimenvaihdon aikaan saamiin elämäntilanteisiin, kuten tilasin uudelle nimelleni henkilökortin ja sain ajan poliisilaitokselle elokuun puolenvälin jälkeen antamaan uudet sormenjäljet ja nimikirjoituksen, joudun siis pärjäämään koko kesän ilman henkilöllisyyspapereita, ja kela korttini saattaa tulla minulle myöhässä jotta voisin käydä apteekissa, laboratoriossa, ja TT kuvauksessa, ja lääkärillä.

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2023 klo 19:08

Valokuvani saapuivat postissa, ja seiska lehti tuli, muttei yhtään postikorttia.

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2023 klo 08:42

Aurinko paistaa, on aika lämmintä. Hikoilen sisällä. Täällä on vielä 30 astetta lämmintä. Ruusuni menehtyivät. Ja parvekkeen kukkanen pitäisi heittää jo roskiin. Tänään on se päivä kun pitäisi mennä miitti tapaamiseen katsomaan mitä siellä oikeastaan tapahtuu.

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2023 klo 19:36

Rupesin tilaamaan leimasinta kun huomasin ettei tililläni ole tarpeeksi rahaa ennen kuin maanantaina, ja minun täytyy nyt odottaa maanantaita.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2023 klo 07:34

Odotan myös tiistaita, silloin on ensi viikon postin jako päivä. Tiedä vaikka ensimmäiset postcrossingin postikortit tulisivat siina tai sitten torstaina.

Käyttäjä kirjoittanut 29.08.2023 klo 07:00

Tänään injektio 3 kuukaudeksi rauhoittavaa. Jotain minun on keksittävä päivien kuluksi, jotta en olisi aivan toimettomana kaiken aikaa. Pelkkä kirjojen katseleminen ja lukeminen ei riitä...

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2023 klo 08:20

Ulkona alkoi satamaan vettä. Sitä on luvattu ainakin 3 päiväksi, keskiviikoksi, torstaiksi ja perjantaiksi. Saa nähdä tuleeko huomenna postia ja mitä postia tulee tulevaisuudessani.

Aika tuntuu menevän jonkin tapahtuman odottamiseen, ja tietoisuuden kasvattamiseen, jonkinlaisessa mielentilan tasapainossa. Minulla on paha tapa ymmärtää ajatusmaailmani lähinnä tupakoinniksi tai tupakoimattomuudeksi, enkä näin ollen saa vastinetta ajatuksilleni ymmärrettyä kovin hyvin. Pitäisi paneutua ajatusmaailmaansa todellisella toisenlaisella motivaatiolla, kuten ylös kirjoittamisella tai kirjallisuudella.

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2023 klo 19:56

Tänään on ollut ihan mukava päivä, aloitin tekemään palapeliä jossa on 500 palaa. Sain selkäni kipeäksi istumisesta kyyry asennossa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.09.2023 klo 07:07

Olen ollut palapelini lumoissa, ja saanut tehtyä noin puolet palapelistäni, eteneminen on hidasta, ja vaivanloista, koska en löydä oikeita paloja.

Käyttäjä kirjoittanut 03.09.2023 klo 12:05

Sain otettua uusia postikortteja lähetettäväksi huomenna jos minulla vain on rahaa vielä käytyäni kaupassa, Ja pitää hakea postia lokerosta, huomenna on viimeinen päivä hakea se paketti. Siihen menee paljon rahaa vielä, se on t-paita jonka tilasin ifolorilta laskulla, enää en tilaa laskulla mistään mitään.

Käyttäjä kirjoittanut 04.09.2023 klo 08:36

Vaikka kuinka lasken en voi lunastaa t-paitaa jonka tilasin ifolorilta, täytyy antaa mennä takaisin ifolorille. Sittenkin täytyy säästää vähän tämän viikonlopun rahoista, että saisin ensi viikolla maksettua laskuni.

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2023 klo 07:16

En tiedä miten laskisin mitä maksan ja minkä viikon rahoista, mutta tiukkaa tekee, ja suljin onneksi tavoitetilini, josta tuli hitto mitä maksuja, koska yritin liikaa laittaa sivuun rahaa että rahat riittäisivät paremmin. Nyt en laita sivuun rahaa, jota on muutenkin niin vähän. Viime aikoina en ole saanut yhtään voittoja veikkaukselta, ja viimeksi sain kait 1 euron voiton.

Käyttäjä kirjoittanut 07.09.2023 klo 16:20

Näin syksyllä voisin tuoda pikkuhiljaa esille omia näkökantojani todellisen elämäni pulmista ja brobleemista, kuten mitä ajattelen todellisuudessa postin tulosta. Huomaan etten ole ollut oikeastaan mitään mieltä siitä että joudun odottamaan jotain määrättyä kirjettä monta viikkoa, jona aikana olen ollut tosiaan hermostunut ja rauhaton, enkä ole saanut tyyneyttä. Monta kertaa olen mennyt parvekkeelle katsomaan, joko postin mail auto olisi paikalla edes. Ja miettinyt ettei se tule tänään vaan vasta huomenna, ja sama juttu huomenna mutta postin mail auto on paikallaan illalla, sitä sitten venaa koko päivän. Ja tästä pitäisi vielä kyetä omia ajatuksia lisäämään tähän. Ajattelen etten ole kunnossa ja siihen vaikuttaa ympäristöystävällinen postin jako, joka ei tuo niitä posteja perille joita odotan sen tuovan eniten. Nyt se tuo vain joitain muita posteja perille. Missä vika!

Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2023 klo 09:42

Kuuntelen radiota, suomi-räp-kanavaa. Ostin eilen tupakkaa, ja olen käynyt tupakalla ulkona. Nyt meni rahat vähiin heti kun rahaa tuli. Jäi 30 euroa ensi viikoksi ruokarahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2023 klo 08:37

Äläkä jankuta minulle etten saisi kirjoittaa että nukuin hyvin yöni, heräsin aamulla aikaisin ja kävin vessassa ja menin takaisin nukkumaan. Näin mielenkiintoisia unia, en jaksanut olla vain hereillä. Milloinkohan saan asuntotarjouksen sähköpostiini, ja pääsen muuttamaan uuteen asuntoon.

Käyttäjä kirjoittanut 11.09.2023 klo 15:06

Sain tänään mielenkiintoisen sähköposti edunvalvonnasta, jossa mainittiin minun saaneen uuden pankkitilin eri pankista. Kaikki kävi nopeasti, ja loput tulevat postissa, kunhan ehtivät, sitten pääsen käyttämään uutta pankkitiliäni. Saa nyt nähdä miten sitä tiliä pitää käyttää.