Itsekirtiikki

Itsekirtiikki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.06.2023 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2023 klo 11:21

Hyvät ja huonot tavat pitävät yhtä ja en löydä oikeanlaista tapaa suhtautua nimenomaan nimenvaihdon aikaan saamiin elämäntilanteisiin, kuten tilasin uudelle nimelleni henkilökortin ja sain ajan poliisilaitokselle elokuun puolenvälin jälkeen antamaan uudet sormenjäljet ja nimikirjoituksen, joudun siis pärjäämään koko kesän ilman henkilöllisyyspapereita, ja kela korttini saattaa tulla minulle myöhässä jotta voisin käydä apteekissa, laboratoriossa, ja TT kuvauksessa, ja lääkärillä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.08.2023 klo 17:53

On sunnuntai. Laitoin ruokaa ja söin. Soitin yhdelle ystävälleni ja hän oli juuri siskon tyttärensä syntymäpäivillä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.08.2023 klo 18:32

Viikonloppu on mennyt ohitseni, en pysy mukana ajan kulussa, ja olen voinut aika tylsistyttävästi. Aika karkaa käsitykseltäni kokonaan, en kyennyt ymmärtämään mitä kello on, ja välillä pitää pysähtyä miettimään mikä päivä on menossa.

Minulla on vähän taas oireita syövästäni, kipuja.

Käyttäjä kirjoittanut 14.08.2023 klo 08:06

Tänään kohdunkaulan syövän seulonta tutkimus. En ole aiemmin mennyt ilman seksiä seulontaan. Saa nähdä kuinka käy.

Käyttäjä kirjoittanut 15.08.2023 klo 05:36

Heräsin vähän yli 4 ja yritin nukkua vielä mutta ei onnistunut. Mikään ei herätä yhtä tehokkaasti kuin vessahätä.

Käyttäjä kirjoittanut 15.08.2023 klo 17:20

Aika kuluu kovin hitaasti, pääsee huomaamaan ettei ole tupakoita, mutta oma vika kun en viitsi käydä ostamassa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2023 klo 08:23

Tänään tulee siivooja. ja myöhemmin tulee hoitaja käyttämään minut suihkussa. Sen jälkeen pitäisi käydä postissa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.08.2023 klo 06:32

Posti ei tullut perjantaina, joten menee ensi viikkoon kun postia jaetaan. Odottelen että saisin valokuvani ja laskun, sekä jos saisin postikortteja maailmalta.

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2023 klo 07:08

Minua ottaa päähän kun en saa yhtään postia koko viikonloppuna, menee toisten postin töllöttelyksi koko viikonloppu. Katselen kateellisena kun toiset saavat ja lähettävät postia postcrossingissa. Kuitenkin tiedän etten juuri nyt kykenisikään lähettämään postia.

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2023 klo 13:16

Laskupääni mukaan olen tuhlannut jo liikaa rahaa ensi viikkoa ajatellen.

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2023 klo 07:10

Viikonloppu on ohi, arki alkoi tänään. Saa nähdä tuleeko postia tänään. Odotellaan kaikessa rauhassa, jos jotain vain alkaisi tapahtumaan tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2023 klo 07:26

Stressi iski eilen odotellessani postia, jota ei sitten loppujenlopuksi edes tullut, pelkkiä mainoksia ja länsiväylä. Ottipa päähän vähän turhan paljon, loppu ilta meni ihan pilalle.

Tänään ei ole postinjakopäivä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2023 klo 06:32

Saa nähdä kannattaako tänään lähteä kävelylle ulos. Tein taas lattialle hätäni, koko huoneisto haisee kuselle. Heräsin 5 aikaan ja minulla oli armoton hätä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2023 klo 06:46

Ei vieläkään postcrossinin postia. Muuta postia kyllä tulee. Eilen tuli maailman liput kirja josta voin katsoa mista maasta mikäkin posti tulee tai mihin maahan posti menee.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2023 klo 18:47

Tänään hain postista kirjan naiset uudessa uskossa, se käsittelee uuden testamentin naiskuvaa ja naiskäsitystä. Tänään aloitin lukemaan sitä. Laitoin postikortin sinne väliin, jossa alaston nainen poseeraa. Näytti etten voinut lukea sitä tällä postikortilla varustettuna kuin postikortti olisi kirjanmerkkinä. Saisiko olla näin että kirjamerkki olisi ollut raskaana.

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2023 klo 06:56

Tulisipa tänään taas postia. Voisinpa mennä postcrossing sivulle laittamaan saapunutta postia. Se tekisi minut onnellisemmaksi.