Itsekirtiikki

Itsekirtiikki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.06.2023 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2023 klo 11:21

Hyvät ja huonot tavat pitävät yhtä ja en löydä oikeanlaista tapaa suhtautua nimenomaan nimenvaihdon aikaan saamiin elämäntilanteisiin, kuten tilasin uudelle nimelleni henkilökortin ja sain ajan poliisilaitokselle elokuun puolenvälin jälkeen antamaan uudet sormenjäljet ja nimikirjoituksen, joudun siis pärjäämään koko kesän ilman henkilöllisyyspapereita, ja kela korttini saattaa tulla minulle myöhässä jotta voisin käydä apteekissa, laboratoriossa, ja TT kuvauksessa, ja lääkärillä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2023 klo 15:08

Lääkäri soitti ja keskustelimme kuljetuspalvelun tärkeydestä. Saa nähdä saanko enemmän matkoja kuin minulla jo on.

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2023 klo 08:24

Tänään odotan saavani eurojackpotissa rahaa. Se olisi nyt tarpeen.

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2023 klo 09:13

En saanut eurojackpotissa mitään. Ei taida tuo pelaaminen kannattaa.

Tänään kuitenkin uusi päivä, ja jotain vain hyvää tässä päivässä. Saa nähdä mitä teen tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2023 klo 07:38

Tänään tapaan sininauhan työntekijän. menemme käymään kierrätyskeskuksessa. Sen jälkeen pyydän kyydin postiin ja kauppaan.

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2023 klo 18:06

Haen kaupungin vuokra-asuntoa, ja minulla on kaikki mahdollisuudet saada se asunto jota haen.

Käyttäjä kirjoittanut 01.08.2023 klo 08:09

Tänään tulee k-ruoka tuomaan minulle tilaamani ruuat, ja sitten odottelen siivoojaa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.08.2023 klo 07:25

Sain tietää ettei siivoja käykään kerran viikossa enää, vaan 2 kertaa kuukaudessa.

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2023 klo 09:06

Saan rahaa huomenna, pitää maksaa ensin pankkitili lasku ja sitten käydä kaupassa hakemassa murukahvia.

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2023 klo 17:15

Kävin kaupassa ja käsilaukkuni kantohihna meni poikki, kävin kysymässä suutarilta paljon maksaa korjata(22 euroa) ja totesin ettei minulla ole niin paljon rahaa. Tulin kotiin ja vaihdoin tavarat vanhaan käsilaukkuuni.

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2023 klo 08:37

Nyt on 3 aamuna peräjälkeen tapahtunut niin että noustessani ylös kusen lattialle matkalla vessaan, sitten siivoan lattioitani. Se johtuu siitä  että olen nukkunut hyvin enkä ole käynyt vessassa yöllä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.08.2023 klo 07:39

Ei tullut lotto voittoa. En katsonut voitto numeroita. Ensi viikolla teen 3 viikon rahapeli panoksen. Saa nähdä tärppääkö sitten paremmin suosikkinumeroillani.

Käyttäjä kirjoittanut 09.08.2023 klo 06:56

Haen kaupungin vuokra-asuntoa. Ei ole paljooa toivoa siitä että saisin sen asunnon jota haen. Olisi halvempi kuin nykyinen osoitteeni.

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2023 klo 08:46

Olen tienannut monta kymppiä myymällä postikortteja. Tänään pitää käydä postissa. Olen liittynyt taas postcrosseniin, jossa lähetetään postkortteja ympäri maailmaa, ja saadaan postikortteja ympäri maailmaa. Haluaisin postikortteja afrikasta ja etelä amerikasta.

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2023 klo 15:07

Tilasin pizzaa ja söin sen jo. Oli hyvää.

Käyttäjä kirjoittanut 12.08.2023 klo 20:25

Kiva lauantai päivä sain myytyä postikorttejani ja ostin uusia postikortteja. Näin yh den ystäväni kun olin tupakalla, hän ajoi polkupyörällä paikalle, kun oli liikkeellä täällä päin polkupyörällä. Hän sanoi että tuli katsomaan jos olisin vaikka tupakalla ulkona. Juttelimme vähän aikaa, sitten hän ajoi pois. Ja soitin kälylleni joka oli juuri tullut ulos kaupasta, jossa oli ollut tekemässä viikonlopun ruokaostoksia.