Itsekirtiikki

Itsekirtiikki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.06.2023 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2023 klo 11:21

Hyvät ja huonot tavat pitävät yhtä ja en löydä oikeanlaista tapaa suhtautua nimenomaan nimenvaihdon aikaan saamiin elämäntilanteisiin, kuten tilasin uudelle nimelleni henkilökortin ja sain ajan poliisilaitokselle elokuun puolenvälin jälkeen antamaan uudet sormenjäljet ja nimikirjoituksen, joudun siis pärjäämään koko kesän ilman henkilöllisyyspapereita, ja kela korttini saattaa tulla minulle myöhässä jotta voisin käydä apteekissa, laboratoriossa, ja TT kuvauksessa, ja lääkärillä.

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2023 klo 07:19

Yleisiä asioita ovat pitää käydä kaupassa hakemassa leipää, leipä ei riitä ensiviikkoon asti, ja tuleeko pakettini vielä tällä viikolla postiin.

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2023 klo 07:15

Tilasin netistä alushousuja, joka on se paketti jota odotan saapuvaksi postiin.

Ei taaskaan voittoa eurojackpotissa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2023 klo 07:20

Ei  voittoa lotossa. Katsoin TV tä eilen  mutta en ollut valmis katsomaan alusta lotto arvontaa. Siinä on jotain vain sellaista että heti kun katsoin lotto arvontaa tuli oikeita numeroita.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2023 klo 09:05

Tänään pitää käydä kaupassa heti puolenpäivän jälkeen kun rahat ovat tulleet.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2023 klo 07:43

Sain miehen rakastumaan itseeni,

tekisikö se minut onnelliseksi.

Olenko nyt onnellinen.

Tunnen etten ole aivan tyytyväinen,

mietin mitä nyt tekisin.

Tapaisinko joita kuita muita.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2023 klo 11:54

Olisipa onnea veikkauksen rahapeleissä,

ja saisipa paljon rahaa.

Tietäisin jo miten sen rahan käyttäisin.

Ostaisin jonkinlaisen asunnon,

Asumisoikeus asunnon,

tai asunto osakkeen.

Ja huonekaluja sinne.

Sitten muuttaisin asumaan sinne.

 

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 19.07.2023 klo 19:54

Kivaa lukea Pikemiten, kun kirjoitat sielunmaisemastasi 🙂 Miten miesten suhteen on muuten viime aikoina mennyt?

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2023 klo 07:16

Hei soroppi. Nyt en ole oikein tyytyväinen miehiini, kukaan ei halua tavata minua nyt. Ehkä pitäisi olla vielä pari uutta miestä joiden kanssa synkkaisi, olen pitänyt miesten määrän pienenä ja karsinut ylimääräiset pois, niitä on 3 miestä joista en luovu.

Käyttäjä kirjoittanut 21.07.2023 klo 08:27

Tänä aamuna heräsin outoon uneen jossa karhunpentu oli juuri syönyt valkoisia kärpässieniä. Sen emo ei tiennyt mitä tekisi.

 

Käyttäjä kirjoittanut 22.07.2023 klo 09:23

Ajauduin umpikujaan itseni kanssa, nyt yritän pyristellä pois kuin lintu lintumaljaltansa jossa kävi huuhtelemässa höyheniään.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.07.2023 klo 13:15

No onhan noissa kolmessakin varmaan tasapainottelua jos haluaa pitää reilun ja oikeudenmukaisen suhteen kaikkiin 🙂

Miten höyhenten pörhistely sujui, pääsitkö peruuttamaan pois umpikujasta?

Käyttäjä kirjoittanut 24.07.2023 klo 07:16

Olen hakenut uutta asuntoa kaupungilta ja pitäisi selvitä tällä viikolla saanko asunnon. Se olisi uudessa paikassa ja siinä olisi omat juonensa siedettäväksi.

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2023 klo 09:59

Tänään pitäisi tulla siivoojani ja huoltomies avaamaan wc pönttö, sekä k-ruoka kuljetus tuomaan ruokatilaukseni. Eilen söin pizzaa koska en päässyt kauppaan ajoissa.

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2023 klo 13:52

Mieliala putosi monttuun kun katsoin vanhoja valokuvia, ja muistelin matkojani ulkomaille.

Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2023 klo 16:02

Olen valmis uudistamaan kotiani sisällöltään olen ajatellut tekeväni siitä uudenlaisen ja minun pitäisi kiinnostua vaatteistani ja laittaa niitä kierrätykseen.