Itsekirtiikki

Itsekirtiikki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.06.2023 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2023 klo 11:21

Hyvät ja huonot tavat pitävät yhtä ja en löydä oikeanlaista tapaa suhtautua nimenomaan nimenvaihdon aikaan saamiin elämäntilanteisiin, kuten tilasin uudelle nimelleni henkilökortin ja sain ajan poliisilaitokselle elokuun puolenvälin jälkeen antamaan uudet sormenjäljet ja nimikirjoituksen, joudun siis pärjäämään koko kesän ilman henkilöllisyyspapereita, ja kela korttini saattaa tulla minulle myöhässä jotta voisin käydä apteekissa, laboratoriossa, ja TT kuvauksessa, ja lääkärillä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2023 klo 19:53

Liityin happy pancake nimiseen treffipalveluun, ja haen tosissani raha miestä sieltä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2023 klo 13:42

Vaikeuksia siivous firman kanssa, saada viikkosiivous aika. Tuntuu olevan aina päällekkäin muiden menojen kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2023 klo 17:36

Olen nyt aloittanut 3 bloggini. Käsittelen asioita jotka askarruttavat minua. Mainetta, nimenmuutosta, ja treffipalvelua.

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2023 klo 09:23

Kaunis aurikoinen päivä alkamassa, saa nähdä koska tulevat sateet jälleen. Tänään ei ole oikeastaan tekemistä, joten voin lukea romaania.

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2023 klo 07:48

Tänään täytyy mennä labraan. Ja olen tietoinen kaikesta mikä on tekemisissä minun kanssani.

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2023 klo 08:25

Mietin etten ole kauan ollut happy pancakeissä, ja taas tulee tarve poistua sieltä hyvän sään aikana. Antamatta muille mahdollisuuksia tutustua ja tavata minua.

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2023 klo 15:31

Otin R-kioskilta eurojackpotin ja loton. Nyt jännittää että saanko rahaa ja kuinka paljon.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2023 klo 12:30

Ei voittoja eurojackpotissa, ja poistin itseni happy pancakeistä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2023 klo 18:23

Olen viettänyt taas yhden kesäpäivän kuin ei olisi kesä ollenkaan, ja huomaan ettei sille ole loppua. Ehkä nautin olostani jonkin verran, mutta en sitä huomaa itse. Kaikki tuntuu vain seuraavan päivän odotukselta ja illalla sen parhaiten huomaa. Aamusta ajattelee vain ekaa tupakkaa, ja aamupalaa. sitten ajatukset toimivat uudella innolla, lounaaseen asti, kunnes koittaa iltapäivä kahvin aika ja sen jälkeen tuleva iltapala. ennen kuin menee nukkumaan.

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2023 klo 08:17

Tänään minulla on TT-kuvaus, jossa kartutetaan tietoa sairaudeni laadusta, tulokset kuulen 3.päivä heinäkuuta, jolloin minulla on lääkärin aika. Toivoa on paranemisesta, mutta eilen minulla oli rintakipua, joka johtui keuhkoista. Täällä kävi ambulanssi tarkastamassa asian.

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2023 klo 05:52

Tänään tulee K-ruoka tuomaan minulle ruokaa, mukana on myös roskakassia ja talouspaperia, joita en ole saanut ostettua kun olen käynyt kaupassa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2023 klo 06:56

Kävin kaupassa eilen ja tänään uudestaan koska unohdin eilen ostaa roskakasseja ja talouspaperia, sekä nicotinelliä. Nyt pitäisi pärjätä, siivoojani kävi ja unohti yhden pesuaine pullonsa. Itse pesen nyt pyykkiä, pyykit ovat pesulassa kuivausrummussa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2023 klo 06:48

Taas kerran lopetin tupakoimisen eilen, ja nyt hikoilen todella.

Mietin millaista olisi nyt olla humalassa, ja kuinka siitä aikanaan selviäisin. Ja mitä erillaista siinä olisi muuhun humalaan verrattuna. Kuinka päätyisin sellaiseen ratkaisuun ja mitä siitä seurauksena tapahtuisi minulle. Ja miten se kaikki vaikuttaisi elämääni.

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2023 klo 17:01

Kävin hakemassa henkilökortin ja passin, ja kävin kaupassa ostamassa jauhelihaa ja leipää.

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2023 klo 08:31

Minulla on vielä maanantaina lääkärissä käynti. En tiedä millä sinne asti matkustan. Ehkä menen bussilla, se olisi kaikkein halvin ratkaisu tähän hätään.

Viikonloppu tulee ja mitä teen, luultavasti en tee mitään. vaikka voisin suunnitella tekeväni vaikka mitä. Ja todella olin voittanut kenossa 60senttiä ja leikkasin varpaiden kynnet.