Ilman määräntynlaista turvaa

Ilman määräntynlaista turvaa

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 27.04.2020 klo 10:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2020 klo 10:47

Koen hengellisen tasapainoisuuteni riippuvaisuudeksi normaalista henkilöllisyydestä, ja olen sitoutunut normaaliin arkeen, ja viikonloppuihin. Ajallisesti, minulla on aikaa suunnitella päiväohjelmani ja vapaa-aika ohjelmani, mutta en ole käyttänyt tuota motivoivaa mahdollisuutta hyödykseni. Nyt lupaan yrittää pitää ohjat käsissäni, ja motivoida itseni ajan kanssa tekemisiini.

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2020 klo 09:51

Nykyään määritellessäni Jumalan ja itseni eroavaisuuksia tulee mieleeni että Jumala on henkiolento, ja minä olen ruumiillinen ja hengellinen henkilö.

Tuo suurin hengellinen henkiolento, Jumala on hyväntahdon ilmentymä. Pahaa tahtoa ilmentää Saatana, Helvetillisessä paikassa. Välitilassa leijuvat Maailma, Eurooppa, Suomi, Yhteiskunta ja ihminen, joka ymmärtää ihmisen merkityksen byrokratiassa, kodissa, koulutuksessa ja työpaikalla, kuin erotuomarit pelipaikalla.

Itse uskon hyvään tahtoon joka tulee suoraan Jumalalta, ja tekee hyvänolon mahdolliseksi. Ja toivon mukaan en mene mukaan pahaanoloon, jonka jokin on luonut helvetissään, ja jonka erottamiseksi hyvästä olosta on tehtävä töitä itsensä kanssa. Olen niin mukavuuden haluinen, etten viitsisi vaivata itseäni teologisella saivartelulla siitä etteivät nämä ihmisen mietteet ole kuin Raamatussa ilmaistut lauseet, heidän mielestänsä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2020 klo 11:24

Tilasin antikvaario.net kirjan: Victoria Holt: Kohtalokkaat naamiohuvit.

Pidän kirjailijan tavasta kirjoittaa lauseita, ja juonien etenemisestä. Omistan monia kirjailijan kirjoja. Muistaakseni minulla ei ole juuri tuota kirjaa. Tämä kirjailija on mielestäni sen arvoinen että keräilen hänen kirjoittamiansa kirjoja. Minulla ei ole vielä niitä kaikkia, mutta antikvaareihin eksyy välillä joitain hänen kirjojansa, joita minulla ei vielä ole, silloin tilailen niitä.

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2020 klo 20:44

Ei täällä kukaan kaipaa ketään, ja kaikki ovat yhtä töykeitä, sekä turhan tärkeitä. Jokaisella on oma visionsa maailmasta, ja kaikesta maanpäällisestä elämästään. Eikä kukaan tule edes puolta piirua ketään vastaan. Ja sitä sanotaan mielenterveydeksi noin yleensä ottaen.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 11:11

Ei täällä kukaan kaipaa keskestelua kenenkään kanssa, mielipiteiden vaihtoa asioista, ja turhia kommentoimisia. Kaikki ovat keskittyneet omaan visioonsa itsestänsä, ja muiden kommentit saattavat vaikuttaa töykeiltä asiaan puuttumiselta, ja tilanteeseen vaikuttamiselta.

Eikä ketään kiinnosta toisten asiat, tekemiset, menemiset, ja tulemiset, niistä on ihan turhaa tänne kirjoittaa. Pitää pysytellä yleisissä asioissa, mielipiteissä, tekemisissä, joilla ei ole niin paljoa merkitystä kokonaisvaltaisesti ja henkilökohtaisesti, ja joihin voi tulla odottamattomia muutoksia yllättäen. Kuten nämä tunteet joista minulla on aiemmin merkintöjä, jotka kopioin eri sivuilta. Niissä ihminen on kyennyt analysoimaan tunteet, etteivät nämä tunteet vaikutakaan totutulla tavalla elämään, vaan tulee ottaneeksi uudenlaisia näkökantoja tunteisiinsa, joka on hyvä asia, toisinaan jään märehtimään asiaa entisen katsantokantani kautta, ja huomaan olevani tosi kurja ihminen.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 12:05

Kun kopioi tekstejä, pitää olla lähde. Ja minusta on kohteliasta selvästi erottaa mikä on jonkun toisen mielipidettä, faktatietoa tms ja mikä taas on sun omaa tekstiä.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 12:39

Jos asiaa katsoo sillä tavalla kuin " maanvaiva asian näkee," olen luultavasti vahvempi kuin olen, ja epäkohteliaampi kuin olen kirjoittamieni kommentien valossa, ja elinkelpoinen tänne palstalle. Yritin muuttaa käsityksiäni erillaisista tunteista, enkä halunnut eroittaa itseäni asiasta.