ikä on aikuinen mutta sisäisesti vielä rikkinäinen lapsi vailla selityksia.
Minulla on ollut ilo elää vaikka olo on psyykkisesti ja fyysisesti ristiriitainen kunnes sairastun vakavasti ja siitä olen toipunut onnistuneesti vaikka koko perhe joutui todella kovan paineen alle koska
sairauteeni seurattiin tarkasti mutta minkäs teet . Omassa toipumisessa aloin työstämään menneisyyttä ja sitä on piisannut tähän päivään saakka. Olen ylpeä itsestäni vaikka menneisyys on pitänyt sisällään erittäin pahoja tapahtumia mitkä vaikutti koko ajan elämän tietä pitkin ja nyt osaan omalla tavalla nähdä itseni miten olen kokemukset saanut voimavara ja näen itseeni paremmin kuin koskaan.
Kun alkoi tapahtua suuria menetyksiä käännyin psyykkisen alaisen lääkärin puolen ja sain sekä lääkitystä ja terapia ja olen sillä tavoin pitänyt perheeni koossa ja lapset ovat tulossa aikuisen ikään joten olen tyytyväinen itse omalla saralla.
Kannatta jos vain on henkisesti ja fyysisesti voimaa työstää itseensä että tietää mitä menneisyys on pitänyt sisällä ja elää eteenpäin ilman ristiriita ja onnellisena 🙂