Aargh sain asiani hetkeksi kuntoon olin sairaslomalla ja nyt olen ollut innoissani palaamassa opiskeluun työharjottelun kautta. itseasias saikullakin olin vapaaehtosesti hommissa ku en osaa olla vaa kotona.
Tänää käytiin sit keskustelua sossussa ja katottii mun kalenteria mikä on aika täynnä ja mä pyysin että voisin kuntouttavan kautta päästä hommiin taas kii.. ei käy koska se maksaa.
Mutta se mikä mut sai masentuun ja hermostuun tosi paljon oli se että sossusta ehdotettiin että mä jättäsin nyt lasten tapaamiset pois koska ne maksaa sossulle. meinasin tipahtaa tuolilta. jos kunta on säästölinjalla ym nii mun mielestä olis muita kohteita kyllä enemmänkin.
Ne ei ajattele asioita eteenpäin ja hyötyä esim siitä että tukis mua opiskelussa vaan ne ajattelee tätä hetkee pelkästään.
Mä oon tehny rikoksia mut en nyt vuosiin.. mä oon kärsiny masennuksesta ja siitä on tehty rikos. se näkyy kaikissa papereissa ja siks en voi huolehtia lapsista jne. tärkeimmästä asiasta mitä elämässäni on. Mä en pääse harrastuksiin taustani takia täällä rahaa ei oo muille paikkakunnille mennä. Töihin mua ei huolita jne. tää elämä on aika kyllästyttävää ja tuntuu ihan turhalta edes yrittää tehdä mitään kaikille olen vaan se jonka voi polkee maahan..
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.