Olen kohta 27-vuotias nainen. Ongelmani on särkynyt sydän. Kolme vuotta sitten aloin seurustelemaan vuotta vanhemman miehen kanssa, ja jo vuoden yhdessäolon jälkeen mies ilmoitti ettei hänen tunteensa enää ole yhtä voimakkaat kuin alussa ja halusi erota. Minun maailmani romahti. Kuitenkin eron jälkeen päädyimme aina takaisin yhteen, tapailimme säännöllisesti ja vietimme aikaa yhdessä. Miehellä ei ollut aikomusta palata yhteen, mutta minä siedin sen ja toivoin salaisesti että hän pyörtäisi päätöksensä ja ottaisi minut takaisin. En ajatellut millaista ajanhukkaa sellainen yhdessäolomme oli, halusin vain olla hänen kanssaan. No, tänään hän ilmoitti että on tavannut ihmisen, johon ehkä haluaisi tutustua, ja se tarkottaisi että me emme enää tapaisi, ikinä. Maailma romahti taas. Osittain olo on surullinen, osittain helpottunut. Vihdoinkin tämä soutaminen ja huopaaminen olisi ohitse. Olen silti aivan palasina, ja tuntuu etten pysty jatkamaan elämää enää. Minulla ei ole paljonkaan kavereita, pari sellaista on joille olen tästä puhunut ja he tietävät minun ja tämän miehen koko jutun. Olen myös kärsinyt masennuksesta lähes 10 vuotta johon minulla on lääkitys. Välissä olin lääkkeistä tauolla koska elämä sujui välillä ilmankin, mutta tämän ensimmäisen eron jälkeen hankin lääkkeet uudelleen, ja nyt suunnittelen nostavani päivittäistä lääkeannostani, jotta pääsisin tämän yli. Haluaisin päästä jo tämän yli, mutta en tiedä miten. Olen hukassa ja olo tuntuu surkealta, hylätyltä ja yksinäiseltä. En tiedä mitä keksisin jotta en ajattelisi enää tätä miestä. Ruokakaan ei maistu ja valvon öitä koska uni ei meinaa tulla. En todellakaan keksi tällä hetkellä mitään mikä helpottaisi oloa ja tämän asian ylipääsemistä. Inhoan tätä olotilaa. Myönnän että olen heikko ihminen ja otan asioita hieman turhankin raskaasti.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.