Huonommuus ja arvottomuus

Huonommuus ja arvottomuus

Käyttäjä M_P aloittanut aikaan 26.12.2022 klo 20:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä M_P kirjoittanut 26.12.2022 klo 20:16

Olen ollut samassa työpaikassa monta vuotta ja sairastumisen vuoksi olen ollut pois töistä niin sairauden kuin kuntoutuspäivien vuoksi. Aina olen tehnyt työni hyvin. Joulun alkana esimies halusi tänä vuonna muistaa osaa työntekijöistä. Suurin osa työkavereistani sai rahapalkkion kiitoksena kuluneesta vuodesta. Kun kuulin tästä, tuntui tosi pahalta. Koin olevani huono ja arvoton. Lyötyä lyötiin vielä lisää. 😢 Koen, että minua rangaistaan sairastumisesta mille en voi itse mitään tai sitten olen vaan esimieheni mielestä ollut niin huono työssäni. Tähän asti  pidin esimiestäni hyvänä ja viihdyin työpaikallani. Nyt tekisi mieli vaan irtisanoa itseni. 

Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 26.12.2022 klo 22:12

Ompa outo työpaikka jossa kiitos kuluneesta vuodesta osoitetaan vain muutamille, mutta ei kaikkille.
Mitä edellinen kertoo työpaikan arvo-maailmasta?

Käyttäjä M_P kirjoittanut 28.12.2022 klo 16:14

Aina ennen on ollut jotain yhteistä muistamista. Tänä vuonna pomo halusi kerrankin muistaa paremmin osaa työntekijöistä. Työyhteisö on hyvä, työkaverit on mukavia ja pomokin oli tähän asti ok. Jos työyhteisö olisi huono ja työ ikävää, olisin jo irtisanonut itseni.