Hulluks tulossa

Hulluks tulossa

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 23.08.2015 klo 15:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä avuton3 kirjoittanut 23.08.2015 klo 15:21

Kärsin todella kovasta ahdistuksesta. Häpeän kaikkea mitä olen tehnyt ne pyörii ajatuksina mielessä. Unta en saa paitsi joskus nukun muutaman tunnin pätkiä. Kaikki tää kai johtuu huonosta itsetunnosta ja siitä että olen ollut haukkumisten kohteena koska toiset ihmiset on olevinaan jotenkin parempia. Muuten kaikki ois kohtuu hyvin jos tästä vielä pääsisi eroon. Onko kenelläkään antaa neuvoja kuinka tästä selviäis kun ei lääkkeetkään tehoo?

Käyttäjä M3iju kirjoittanut 02.09.2015 klo 15:38

Sun pitää vaan olla itsellesi armollinen ja koittaa päästä vaikka terapian avulla yli kaikesta tekemästäsi. Uskon, että on kuitenkin vaikeaa puhua itselleen hävettävistä asioista terapiassa.

Kaikki me tehdään virheitä, et ainoastaan sinä.

Muakin hävettää ja kaduttaa jotkut asiat mitä on tullut tehtyä, mutta olen sitä mieltä että elämänhalu parantaa ja voittaa loppupeleissä. Tärkeintä on, että myöntää "epäonnistuneensa" ja haluaa korjata asiat.

Sulla on varmaan raskas taakka kannettavana ja tuntuu välillä masentuneelta, mutta jaksa uskoa hyvään. 🙂🌻
Vain valo sisimmässä pelastaa mielen synkkyydeltä.

Käyttäjä arka kirjoittanut 03.09.2015 klo 10:35

Hei avuton 3!
Kärsimme samoista asioista, mullakin paljon epäonnitumisia takana ja siitä ahditusta ja häpeää. Toivoisin että kykenisin antamaan anteeksi itsellesi. Minulla isoja menetyksiä ja kärsimyksiä, niin varmaan sinullakin. Kirjoittele lisää itsetäsi ja taitellaanko yhdessä.