Eksyin sattumalta tänne tukinettiin ja päätin että kirjoitanpas tänne, jos saisi jotain kohtalotovereita tai järkipuhetta..
Sairastuin viime keväänä masennukseen. Koulu loppui sen takia kesken, ystäväni huijasi minut päivystykseen. Toukokuussa jouduin osastolle, vointini huononi entisestään ja diagnoosina oli vaikea-asteinen psykoottinen masennustila.
Osastolla sain nukuttua ja aloitin lääkkeen. Mirtatsapiinia syön edelleen. Olin osastolla reilun viikon.
Kaikkea on tapahtunut osastolla olosta tähän päivään, tämän hetkinen tilanne ahdistaa. Työkkäri velvoittaa, että minun pitää aloittaa työkokeilu, hommasin itselleni paikan ja maanantaina aloitin siellä, mutta se tuntui aivan liian raskaalle joten keskeytin sen. Olin siis työkokeilussa vaan maanantain ja tiistain. Luulin että jaksan ja kaikki menee paremmin, mutta ma-pe ja 6½tuntia päivässä tuli sittenkin liian äkkiä.
Vaikka syön normaalisti, nukun öisin, niin olo tuntuu silti jotenkin väsyneeltä enkä tiedä mistä tämä johtuu ja mitä voisin tehdä. Käyn ainakin kerran viikossa psykiatrisella osastolla kuntoutusohjaajien luona. Siellä minulle on sanottu, että minun pitää työkkärissä kertoa tästä että en jaksa normityörytmiä vielä, mutta en minä pysty. Olisihan se aikamoinen pommi, jos yhtäkkiä sanon työkkärin tyypille olevani hullu.
Tässä tekstissä ei ollut varmaan mitään järkeä, mutta onpa tämäkin nyt kokeiltu. ☹️