Olen aikuinen nainen, eronnut yli 10 vuotta sitten ja nyt elän orastavassa etäsuhteessa miehen kanssa joka on todella tyylikäs sharmantti ja kaikinpuolin kunnollinen.
Emme ole tavanneet kuin jotain kuusi kertaa, viimeksi viimeviikonloppuna, jolloin lähdimme kauppoja kiertämään. Menimme isoon tavarataloon jossa katselimme ensin yhdessä tavaroita ja sitten deittini meni miesten osastolle ja minä jumiinnuin kemikalio-osastolle. Olen hajuvesihullu, joten niitä tuoksuttelin ja löysinkin todella hyväntuoksuisen parfyymin ja asuuni sopivan luomivärin.
Tuotteet kädessäni lähdin vaateosastolle ja löysin jonkun neuleen jota menin sovituskoppiin koettamaan. Minulla ei ollut ostoskärryjä mukana eikä kopissa ollut minkäänlaista penkiä minne meikit olisin laskenut joten laitoin ne sovituksen ajaksi laukkuuni etteivät jää sinne koppiin..
Pahaksi onnekseni unohdin autuaalisesti ne sinne kun deittini kanssa vielä kiersimme sen jälkeen yhdessä jossain muualla. Esittelin hänelle neulettani johon olin erityisen tyytyväinen ja ei muuta kuin kassalle. Maksoin ostokseni ja olin tosi onnellinen upeasta neuleeestani, olin autuaallisesti unohtanut ko. tuotteet laukkuuni.
Yhtäkkiä vartia kassojen jälkeen tuli sanomaan että olisi vähän asiaa, tulisitko mukaani. Ensin olin hämmentynyt että mitä?? kunnes tajusin mitä olin jättänyt maksamatta. Voi minua typerää idioottia. Arvatkaa uskoivatko vartijat ja poliisit jotka kutsuttiin paikalle että se oli puhdas vahinko, ei, ei tietenkään. Häpesin suunnattomasti, sillä olen perusrehellinen ihminen ja nyt kävi näin.
Sain melki 300 euron sakon ja varmasti nimeni on poliisen järjestelmässä ja siellä poliisilaitoksella sattuu työskentelemään tyttäreni miehen äiti jota ei vaitiolovelvollisuus koske, koska hän auliisti kertoo kuka tuttu on mitäkin tehnyt, elikkäs lapseni saa ihan varmasti tietää mitä on tapahtunut, ja uskooko hänkään että se oli puhdas vahinko, no ei takuulla.
Olin lähes tunnin kuulusteltavana ja tottakai minä ne tuotteet maksoin niinku alunperin tarkoitus olikin.
Kun näin deittini niin kerroin hänelle että minua ”LUULTIIN” myymälävarkaaksi, enhän kehdannut hänellekkään kertoa mikä on totuus, miksi hän uskoisi kun ei poliisikaan.
Jälkeenpäin hän oli niin tuohtunut että lupasi anataa palautetta kyseiseen tavarataloon aikuisen naisen huonosta kohtelusta varkaana. No, entäs sitten kun sieltä tulee vastaus että todellakin laukusta löytyi maksamattomaa kamaa. Mua hävettää niin sairaasti ettei mitään rajaa ja kiroan huolimattomuuttani.
Tää deittini varmasti jättää minut tämän episodin jälkeen ja maineeni on ikuisesti ryvettynyt jos vielä vävyni äiti retostelee pitkin kaupunkia tuolla asialla.
Miten ihmeessä voin enää koskaan katsoa ketään silmiin ja kunnioittaa itseäni.
Tämän asian takia en ole saanut nukuttua eikä mikään suju kun itseinho on niin suuri.
Kertokaa mitä ajattelette tästä ja onko teillä ollut vastaavia kokemuksia, toivon todella tukea että jaksan elää huomiseen, olen jo hautonut mielessäni ties mitä..
Koskaan en ole varastanut mitään enkä tietenkään ollut poliisien kanssa missään tekemisissä ja he olivat tosi tylyjä käytökseltään, ei hymyn häivettäkään suotu, siksikin tuntuu niin mahdottoman nöyryyttävältä
Kiitos jos joku jaksoi lukea vuodatukseni 😯🗯️😯🗯️