harhojako

harhojako

Käyttäjä huawei aloittanut aikaan 16.09.2018 klo 20:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä huawei kirjoittanut 16.09.2018 klo 20:12

En kestänyt eroa … Välillä kuvittelen että mies puhui-puhuu mulle telepaattisesti että ikävä… Ihan hirveää kun alkaa selvitä tämä ahdistuksen ja pettymyksen määrä. Tunnen olevani hyväksi käytetty. Nyt ahdistaa. Tuo ääni tulee muka sydämestä.

Käyttäjä huawei kirjoittanut 16.09.2018 klo 20:57

Tämä oma ahdistuneisuuteni taitaa korostua kun oma läheisin veljeni on menossa naimisiin 2 n viikon päästä.toki olen onnellinen sen puolesta ja pidän sen aviovaimosta.tuska on helpottanut välillä .mutta tukea tarvin ja tunnen että saan sitä. Yksinäisyyteni on pikkusen helpottanut. Mutta pahimpina hetkinä tunnen että mies ikävöi minua. Niin kiinni olen vielä ...eli minä ikävöin. 😭😭

Käyttäjä huawei kirjoittanut 16.09.2018 klo 21:24

Täällä taas. Saa nähdä mikä yöstä tulee .mutta enää ei tunnu siltä että hukun ja katoan vaan valoa näkyy tunnelin päässä. Musertunut olo.mutta en hajoa enää. .saa nähä kun seur.kerran törmään tyyppiin hajoanko vai muserrunko.se teki mulle pahaa.se on selvää.taas rinnan alla kuin rakkaus voimistuisi.ja sitten latistuu.tätä vaihetta tuntuu riittävän..surkea olo iski taas.en ole kokenut vastaavaa.hyvä jumala.auta minua.