Heti alkuun pitäis varmaan pyytää anteeksi sitä, et päätin (laiska kun olen) kirjoittaa noin lyhyen, enkä ollenkaan kuvaavan viestin... Olisi pitänyt vaivautua avaamaan tämä kone jo sillon ensimmäisellä kerralla, kun kirjotin... Mut ei... Kännykällä vaan nopeesti riipustin jotain.. Seuraavaksi, kiitos lumileopardille ja evenylle vastauksista 🙂
En usko että olisin näin "huolissani" tai "järkyttynyt" tästä asiasta, jos en olisi niin varma itsestäni.. Tai siis.. Höh, onpas tätä vaikea selittää.. No sanotaan nyt vaikka niin, että ihmiset jotka tietävät/tuntevat minut pitävät minua varmasti ärsyttävänkin itsevarmana, voimakastahtoisena ja hyvinkin suorasanaisena ja rehellisenä ihmisenä. Sanon aina rehellisesti mitä ajattelen mistäkin asiasta ja olen mielipiteissäni melkein aina ja poikkeuksetta ehdoton, enkä muuta niitä. Annan toisen ihmisen ilmaista mielipiteensä ja kannustankin siihen, mutta omaani on helkutin vaikea kääntää ja melkein mahdotonta muuttaa. Joten nyt, kun tämä asia on alkanut nostaa päätään ajatuksissani jatkuvalla syötöllä, epäilen ensinnäkin sitä, että olenko sittenkään hetero ja sen myötä epäilen muutenkin itseäni. Tottakai on ollut aikoja, kun olen joutunut katsontakantaani muuttamaan ja jos olen ollut väärässä myönnän sen ja pyydän anteeksi yms. (eli en ole mikään diktaattori) Mutta nyt tilanne on jotenkin outo, kun mahdollisesti pitää pyytää itseltään anteeksi, kun on ollut niin jyrkkä tässä asiassa ja ehdoton.
En ole koskaan ollut homo/lesbovastainen ihminen, minusta ensisijaisesti rakastutaan ihmiseen, mutta omalla kohdallani olen tuntenut näitä tunteita vain miespuolisia henkilöitä kohtaan. Joten nämä orastavat tunteet naispuolisia henkilöitä kohtaan lievästi sanoen jännittävät mua.
Ja ehkä olisi pitänyt valita tuolle kuvotukselle toinen sana, jokin parempi... Kuten esimerkiksi mietityttää, pelottaa, kiehtoo pelosta huolimatta... Mikä tahansa muu kuin kuvotus...
Eikä tuo toimintakaan ehkä ollut kaikista paras sanavalinta... En muutenkaan kulje ympäri kyliä ja jaa tavaraa kaikille ketkä vastaan tulee. Eikä tässäkään kohtaa ole tarkoitus ottaa ensimmäistä halukasta naista hihasta kiinni, viedä kotiin ja olla alasti. Tarkotin lähinnä sitä, että pitäisikö minun ruveta tutustumaan näihin tunteisiin, joita minussa on herännyt ja katsoa kuinka pitkälle tunnen olevani sinut asian kanssa vai tukahduttaa nämä heti alkuunsa?
Tiedän, että "ongelmani" on vähäpätöinen, näiden muiden tärkeämpien ahdistusten ja pelkojen rinnalla... Mutta tämä on kuitenkin tärkeää minulle. Ja kuten sanoin, jos tuntisitte minut luultavasti ymmärtäisitte paremmin, koska olen aina ollut niin varma itsestäni.
Joten olisi enemmän kuin mahtavaa, jos jollakin olisi jonkinlaista katsomusta/kommentteja/kokemuksia kyseisestä aiheesta... ja halua jakaa niitä minun kanssani.. 🙂 Kiitos ja anteeksi.