Heippa vaan kaikille!
Tässä meikäläinen, 22v tytteliini sotkuisessa makkarissa ahdistuksissaan purkaa tunteitaan läppärin näytölle. Kaipa tässä kohtalontovereita olisi hakusessa.. Viimeiset 4kk aikalailla mennyt kotona ollessa, neljän seinän sisällä. Aina vaan pakeneminen mielessä. Uneenhan minä yleensä pakenen. Turvaan. Miten milloinkin, yleensä ahmiminen ja rauhoittavat hoitaa homman kotiin. Osa minusta kaipaa ulos, elämää nauttimaan, osa taas juurikin sitä elämistä pelkää. Lähiaikoina itsemurha mielessä pyörinyt. Aikamoinen dilemma! Perus kauraa varmaan lukijoille.
Ulospäin olen (muiden mielestä) söpö, sosiaalinen ja hauska. Juuri nytten tuntuu tuo kuvaus aika kaukaiselta 😀 Noh, apua olen hakenut saadakseni tähän taas kerran lopun. Olen jopa ajatellut sairaalajaksoa. Onko tällainen mahdotonta? Onko kokemuksia?
Lähinnä tänne kirjottelen yksinäisyyden takia. Olisi mukavaa löytää ystäviä. Ystäviä joiden kanssa keskustella, itkeä ja varsinkin nauraa! Tarvitsisin motivaattorin ja auttaisin itsekin niin hyvin kuin vaan osaan 🙂 Olisi niin mukavaa löytää joku joka yksinkertaisesti ”hiffaa” mistä tuuli puhaltaa.
Mukavata kesää kaikille🌻🙂🌻