Aloitan uuden, kun en jaksa selata läpi näitä kaikkia juttuja täällä.
En edes tiedä mitä kirjoittaisin. Tuntuu, että ajatukset on pelkästään negtiivisia. Olen koko ajan tyytymätön kaikkeen ja varsinkin itseeni. Mikään ei innosta, olen koko ajan vaan väsynyt kaikkeen.
Periaatteessa asiat on hyvin. Olen eläkkeellä eikä taloudellista hätää ole, olen naimisissa eikä mitään sairauttakaan ole ilmennyt. Mutta… mieliala on jotenkin turta tai sitten surullinen. Totaalisen väsynyt kaikkeen. Ei kiinnosta tehdä mitään, ihan vain pakolliset.
Maailmantilannekin on surkea, mutta ei sekään jaksa hirveesti kiinnostaa. Oikeastaan ainoita asioita johon olen tyytyväinen on se, että olen itse jo elämän loppuosalla, näin yli kuusikymppisenä. Olisi ihan kamalaa, jos olisi nuori ja koko taival edessäpäin. Joku varmaan sanoo, että eihän se ole ikä eikä mikään, varsinkin kun on suht tervekin ja on vapaus tehdä mitä vaan, kun on eläkkeelläkin. Niimpä, mutta kun ei kiinnosta mikään! Ja jos joku muu on reipas, aikaansaava ja iloinen, niin se ärsyttää ihan suunnattomasti. En ole edes kateellinen, ärsyttää vaan. Harmittaa, melkein hävettää olla tämmöinen tyytymätön valittaja!
Lyhyesti sanottuna mulla on tällä hetkellä kaikki tosi hyvin, miksen osaa olla tyytyväinen?! Elämä kuluu aamusta iltaan ja päivästä toiseen kuin harmaassa sumussa. Miten joku voi olla näin kiittämätön paska. Tekisi mieli ravistella itsensä hereille ja sanoa, että nyt ryhdistäydy ja ala elää! Mutta kun ei saa aikaiseksi edes sitä.