Heippa! Olen entinen käyttäjä nimellä santtu/sandra. En tosin enää muistanut mikä salasani on joten jouduin luomaan uuden käyttiksen =P no kuitenkin täällä ollaan. Ajattelin vain nyt tähän kertoa omasta kokemuksestani. Olen ollut masentunut jo pitkään ja nyt minulle on tullut tunne, että päätän päivänä. En tiedä miksi. Kaikki on oikeastaan mennyt todella hyvin, vaikka koulu on mennyt penkin alle. Minulla ei ole päihderiippuvuutta, perhesuhteeni ovat todella hyvät ja minulla on muutama todella hyvä ystäväkin. Minulla on ihana kissa, jota rakastan yli kaiken. Ja ehkä nämä kaikki asiat ovatkin juuri se syy miksi lähden tästä maailmasta. Kaikki on nyt hyvin, joten ehkä on hyvä jättää tämä elämä siihen. Olen antanut kaikkeni, mutta tämä maailma ei vain ole minua varten. Ehkä olen syntynyt liian aikaisin tai liian myöhään. Ehkä minä en vain halua kuulua tähän maailmaan. Minä odotan jo seuraavaa seikkailua tuolla rajan toisella puolella. Jos sellaista edes on. Kiitos kaikille, jotka lukivat tämän kirjoituksen. Ja muistakaa tämä ei ole kenenkään vika, vaan minun päätökseni. Kuvitelkaa tämä enemmänkin eutanasiana kuin itsemurhana. Näkemiin kaikille. Pitäkään huolta toisistanne😍
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.