Ero ja siitä alkanut todellinen ahdistus ja masennus.
En uskonut, että voisin masentua näin pahasti. Olen 33v mies ja tuntuu et mun elämä oli sitten tässä koettu ja nähty. Ja kaikki lähtee naisesta.
Valoitan hieman taustaa.
Olen seurustellut vakasti vain elämäni aikana enkä ole harrastanut yhden illan juttuja koskaan.
Eka suhteeni kesti 8v ja päättyi naisen pettämiseen. Siitä selvisin. Toinen suhde kesti 6v ja päättyi naisen pettämiseen ja silloin alkoi hieman ja ahdistua ja masentua. Työt loppui ja alamäki alkoi näkyä. Kunnes löysin uuden rakkauden ja elämä alkoi taas paistaa risukasaan. Olimme onnellisia ja suunnitelmia oli vaikka kuinka paljon. Mutta tätä iloa kestikin sitten vain reilun puoli vuotta. Kunnes sitten viime viikolla nainen sanoo, että hän haluaa taukoa pitää ja olen kuullut hänen ystäviltään, että kyllä se tauko on ihan lopullinen.
Nyt pääni on ihan hajalla kaikista ajatuksista joita siellä pyörii todella paljon. Olen koittanut saada paikallisesta terkkarista saada apua jotta pääsis puhuun ennenkun teen mitään todella tyhmää jota pää sanoo, että tee pois!!
En saa nukuttua sitten millään kun ajatukset vaan pyörii päässä. Ja ne ei ole mitään kivoja ajatuksia.
Koittanut tässä miettiä sellaistakin asiaa, että mikä ihme mussa oikein on vikana kun ei suhteet toimi??!!?? Viinan jätin aikanaan pois kun sitä tuli kulutettua aikasta runsaasti tuolloin kun 6v suhde päättyi. Sitä tuli vedeltyä todella paljon. Ainoa pahe tällä hetkellä on rööki. Mutta nyt jotenkin kutsuu pullon henki taas ja se pelottaa.
Onko mut tarkotettu elämään yksin? Kaksi ihanaa kissaa mulla on joita rakastan ja jotka rakastaa omalla tavallaan takaisin.
Mä en todellakaan tiedä mitä tulen tekemään tai mitä tekisin. Koska nyt on vaan päällimäisenä ajatuksena, että onko mun aika nyt siirtyä katselemaan mitä toisella puolella on tarjottavana?