En tiedä mitä tehdä, petän enkä pysty lopettamaan!
Hei,
Olen hukassa! Vaikka tämä ei olekaan niin suuri kriisi kuin esim. läheisen menettäminen yms, silti olen sekaisin ja kaipaan viisaita neuvoja samanlaisessa tilanteessa elävältä tai eläneeltä. Kuinka olette muuttaneet itseänne ja hillinneet halujanne?
Olen oppinut ilmeisesti jonkin sortin käyttäytymismallin jo aiemmassa nuoruudessani. Silloin olin useasti uskoton silloiselle poikaystävälleni, ero oli vain nykypäivään se, että silloin tiesin, että en tule elämään hänen kanssaan lopun elämääni ja ajattelin pettämisen liittyvän jonkin sortin itseni löytämiseen, Don Juan- tyyppiseen valloittamisen tarpeeseen, tai liian varhain sitoutumiseen.
Nykyään olen 26- vuotias nainen, mielestäni kaunis, elän täydellisen, komean miehen kanssa avoliitossa, lisäksi olen korkeastikoulutettu ammattiin, menestyvä työelämässä ja kaikin puolin elämässäni pitäisi olla kaikki hyvin. Olemme eläneet avoliitossa nyt kuusi vuotta, ja tiedän, että olen löytänyt elämäni miehen, sen, jonka kanssa haluan naimisiin ja saada perheen. Viisi vuotta oli täysin uskollinen, vilkaisematta muihin miehiin. Tein jopa niin, että en baari-iltoina esimerkiksi edes suostunut kommunikoimaan vieraiden miesten kanssa. Osaltaan jo silloin pelkäsin, että jos päästän keskustelun vieraan miellyttävän ihmisen kanssa liian pitkälle, olen taas samassa tilanteessa, että jään koukkuun valloittamiseen (olen huomannut, että itselleni on luoja luonut kauniin ulkokuoren, jolla on helppo saada miehet kiinnostumaan) ja aloitan pettämisen uudestaan.
Vuosi sitten tapasin kiinnostavan miehen, ” Nikon” ja suutelimme. Tunsin tavallaan syyllisyyttä, mutta en niin paljon, että olisin kokenut tehneeni mitään sen suurempaa, että asiasta pitäisi kotona kertoa. Tämän jälkeen pidimme Nikon kanssa yhteyttä, ja olemme tavanneet uudestaan, myös seksin merkeissä. Tämä on helppoa sillä mies on tietoinen parisuhteestani, ja ei ole tehnyt asiaa vaikeaksi.
Aloitin Nikon tapaamisen jälkeen chattäilyn netissä ja tutustuin ”Santeriin”. Hän ei tiedä parisuhteestani, vaan toivoo kanssani tulevaisuutta, tämä mies on koukuttanut minut älyllään ja olen häneen usean tapaamisen jälkeen todella ihastunut. En tiedä miten lopettaa hänen kanssaan, sillä suhteemme on muuttunut jo liiankin vakavaksi, ja sitä en missään nimessä halunnut.
Nyt takana on tyttöjen viikonloppu, jolloin tuli tehtyä taas kaikenlaista hölmöilyä. Miksi en osaa sanoa ei ja jättää asioita tekemättä, valita toista tietä risteykseen jouduttuani? Kotona oleminen tuntuu kamalalta ja oksennan iltaisin pelkästä pahasta omastatunnosta. Vältän hellyttelyä ja seksiä mieheni kanssa, koska se tuntuu tässä tilanteessa teeskentelyltä vaikka häntä haluankin. Rakastan sinua – sanat pistää..