En tiedä mitä tehdä
Huomenta kaikille!
En tiedä enää mitä tehdä,olen niin loppu näiden asioiden kanssa.Olen siis työtön ja asiat tuntuu menevän ihan solmuun.Kesällä 2016 asunnossani oli kosteusongelmia ja remontti oli.Ja minulla on 17 vuotias tytär,nyt kylläkin jo 18 vuotta.Ja meillä on exäni kanssa yhteishuoltajuus.Kesällä 2016 tyttöni ei siis ollut joka toinen viikko mun luonani kun oli tuo eteisen remontti.Ja toisekseen asun pikku yksiössä.Tyttöni ei siis enää omasta tahdostaan ole halunnut olla luonani tuon kesänkään jälkeen,kun tämä asuntoni on niin pieni,eikä hänellä omasta mielestään ole täällä omaa rauhaa.Isänsä asuu omakotitalossa,jossa tyttärelläni on oma huone ylläkerrassa.Ja aikaisemminkin olen tästä täällä kirjoittanut et tyttäreni kävi usein täällä luonani huutamassa ja haukkumassa minua kun minun rahani ei riitä hänen suuriin menoihinsa.Ja myös kuinka pilaan hänen elämänsä ,kun ei minulla ole hänelle antaa rahaa.Ja samaa tekee myös exäni.Kesästä asti he ovat vaatineet minua maksamaan esim.viikkorahaa tyttärelleni ja nyt mun pitää tehdä heidän vaatimuksestaan joka toinen viikko ruokaa sekä ostaa kolme kertaa viikossa ruokatarvikkeita tyttärelleni kun haluaa omasta tahdostaan asua isänsä luona tuon ns. Minunkin viikon.Hänen isänsä siis hakee nämä ruuat sekä kauppakassit luotani aina joka toinen viikko.Onkohan tämä ihan oikein…pitääkö mun jatkaa tätä ja mistä saisin neuvoja?Jotenkin vaan tuntuu hullulta kun alistun tämmöiseen ☹️.Mut pelkään vaan hirveesti niitä huutoja ja ainaista solvaamista et olen niin huono ihminen.Auttakaa,pliis.