En tiedä

En tiedä

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 09.12.2015 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.12.2015 klo 15:25

tuunko selviään tästä olotilasta. Oon vetäny välillä 5 mg Temestaa kerralla että helpottais tai sitten loppuis kaikki. Normaali annos on nykyään noin 2 mg vähintään kerralla, että edes yhtään helpottaa ahdistus. Tietenkin toikin, kun vedin 5 mg, niin luultavasti vaan pahentaa tilannetta,mutta olin vaan niin epätoivoinen ja yksinäinen, vaikka mulla on kyllä kavereita, mutta tunnen silti itseni yksinäiseksi. Rintakipua ollut nyt kuukauden. Kaikki mahdolliset testiti on otettu ja lääkäri sano, että se on psyykkistä ahdistus ja määräsi 15 mg zyprexaa päivässä ja 1 mg temestaa kolmesti päivässä.
Tuntuu vaan siltä ettei tää kärsimys lopu koskaan. Ja että tää vie mut hautaan, vaikken sitä haluaisikaan. Olen vaan niin murtunut. Ja vielä tää pimeys kaiken päälle. En tiedä palaanko enää kouluun, en ehkä ikinä. Varmaan se on mun tie että johonkin laitokseen ja siellä koko surkea loppu elämä. Valon pilkahduksia en ole nähnyt moneen viikkoon. Kunto on romahtanut ja terveys. Ehkä tästä luisun kohti vääjäämätöntä. Toivon vaan, että jos Jumala on olemassa, niin päästäisi luokseen, vaikka sitäkin kyllä epäilen. On tää kova maailma ja virheistään saa maksaa kaksin verroin takaisin. Kirjoittakaa ihmiset! Olenko yksin?☹️