Kiitos teille!
Oli helpotus saada purkaa pahaa oloa. Tuntuu että välillä pää on niin täynnä ajatuksia että se räjähtää. Vaikka kuinka puran kaikkea hoitaja tapaamisissa. Ne ei vaan osu sillon kun olo on järkyttävä. Tiedän että se kuuluu tähän omaan sairauteen ja ei tuu koskaan häviämään.
Epävakaana mielialat muuttuu niin nopeasti jo vaikka vartin sisällä. Oon kuullu että monilla epävakaa persoonallisuush.on lieventyny kun ikää on tullu,mutta mulla on käyny päin vastoin. Se jotenkin tuli esille terapiassa vuosia sitte ja tuntuu että en oikeen koskaan ehtiny saada siihen oikeen keinoja millä hoidan sitä itse. Että en vaikka tee jotain mitä kadun. Niin kun saan esim.raivokohtauksia niin yritän ajatella että jos en nyt rauhotu ja puhalla hetken niin teen jotain mitä tuun katumaan. (ja kyseessä ei oo siis väkivalta. En ole väkivaltanen. Jos oon niin tyynylle jota heitän ympäri kämppää. Asun yksin).
Ja kerran oli pakko karjua kaupungilla jossain nurkan takana täysiä🙈.
Ehkä kuitenkin oon saanu sen akuutin halun tappaa itteni niin kuriin jo vuosia sitten, mutta välillä se vaan iskee se valtava epätoivo ja tuntuu että ei oo enää mitään muuta.