En enään tiedä mitä tehdä.En ole pystynyt olla elokuun jälkeen töissä.Olen saanut monta työ mahdollisuutta ja pystyn olla siellä vaan aina yhden päivän.Eilen aloitin uudessa työssä taas ja tänään en mennyt taaskaan.On todella avuton olo.pelottaa,ahdistaa.En pysty enään elämään.En saa itseäni hoitoon.Tuntuu että kaikki on menetetty.Joulu on tulossa ja minä pilaan elämäni.Valehtelen ihmisille,sanon että olen töissä mutta en ole.Ei ole rahaa,ei elämän iloa,ei mitään.Velkoja on tuhansien eurojen edestä ulosotossa,olisi pakko olla töissä että pääsisin velkajärjestelyyn johon on varattu aika ensi kuussa.Avo mieheni on töissä mutta hänellä menee rahat vuokraan ja laskuihin.Eilen piti mukamas saada palkka edellisestä työpaikasta missä en ollut kuin vaan pari tuntia harjoittelemassa ja mieheni ei tiedä sitä.Elin vuoden ottaen vippejä ja lainoja ja nyt ne on perinnässä,en pystynyt koko vuonna puhumaan siitä kellekkään,vaikka olin terapiassakin niin en puhunut sielläkään,en kellekkään.Avomieheni äiti on yrittänyt auttaa mutta ei jaksa enää kun kuuli etten ole ollut töissä ja siitä että salasin velkani niin hän on pettynyt minuun kun en kertonut silloin heti.Kun otin lainoja niin mietin että ensi vuonna minua ei ole enää ja nyt tuntuu vahvasti siltä että en halua enää jatkaa elämääni…Nykyinen pomoni soitti juuri,en vastannut vaan käänsin puhelimen etten näe…Kun voisin vain nukahtaa pois…Vihaan itseäni,olen epäonnistunut elämässäni ja tuntuu todella pahalta.Kohta olen ihan yksin,kaikki hylkäävät minut…
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.