Elämä yksinäisenä

Elämä yksinäisenä

Käyttäjä Typy aloittanut aikaan 29.08.2014 klo 18:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Typy kirjoittanut 29.08.2014 klo 18:43

Haluan kertoa tarinani, eli olen ihan normaali aikuinen nainen, paitsi kärsin hyvin vakavasta masennuksesta 😞 alkoi nuorena tai lähinnä lapsena jo kaikkien epäluottamusten (mm.isäpuolen hyväksikäyttö) ja muun jälkeen sorruin teini-iässä huumeisiin mistä kyllä jo olen selvinnyt voittajana..siihenkin vaadittiin että poikaystävä tappoi itsensä ja mulla ei ollut sen jälkeen muuta vaihtoehtoa kuin koittaa saada oma elämä takasin raiteilleen ja tässä nyt olen kirjottamassa tätä, eli kuivilla ollaan 🙂 ensimmäinen parisuhde oli kaikinpuolin hyvä, mutta sen suhteen aikana tapasin miehen mikä vei multa jalat alta kokonaan, taisin sillon sitten katsoa maailmaa jostain vaaleanpunaisten lasien läpi..ekan kerran taisi tulla turpaan heti muutaman kk seurustelun jälkeen, mutta mies sai puhuttua mut ympäri niillä vakituisilla lauseille, mistä siis tuli hyvinki tuttuja vuosien saatossa, että ei tarkoittanut jne jne 🤕, siihen se sitten hetkeksi loppuikin, mentiin jopa naimisiin ja siitähän se helvetti sitten alko, olen saanu puukosta, mua on kuristettu,hakattu silmät mustaks, otettu hiuksista kiinni ja lyöty päätä pöytään, saanut kuulla olevani kastenmato tai niin säälittävä ettei mua edes voida jättää, en saanut mennä töihin koska mulla oli heti suhde toisen miehen kanssa, mutta en myöskään saanu rahaa itselleni ja jos joku mun sukulainen mulle jotain anto ni mun piti siitä ostaa meille ruuat ja hälle kaljat. Sen verran selvennän et hän siis kävi töissä, mutta oman palkan veti joka viikonloppu kurkusta alas ☹️ joku varmasti tässä kohtaan ihmettelee miksen lähtenyt pois mutta se vaan aina ei ole niin helppoa kun toinen on saanut itseluottamuksen täysin nollille. Kunnes tuossa 2vuotta sitten sain jostain sen voiman ja lähdin hakemaan asuntoa ja sainkin sen. siinä rytäkässä tapasin ihanen ihmisen joka oli alussa mun ystävä, autto ja jaksoi kuunnella ja oli tukena kun tämä exä oli aivan mahdoton, kävi uhkailemassa ja muuta mahdollisimman paljon asioita tekemässä et en olisi päässyt jaloilleen. Tämä ystävyys muuttui sitten suhteeksi ja nykyisin olemme kihloissa 😍 Nyt kun tämä kaikki on ohi niin mulle iski niin kamala masennus tai siis on tämä todettu mulla jo nuorena, käyny lukuisissa psykiatrikäynneillä ja lääkäreissä mutta eipä niistä tunnu olevan mulle mitään apua, mutta nyt tämä masennus on ottanut otteen musta todella pahasti 😭 olen jopa yrittänyt itsemurhaa, ystävät kaikkosivat tämän exän myötä ja ne viimiset lähti siinä kohtaan kun mun masennus tuli ns julkiseksi
Mun elämähän näyttää päällisinpuolin hyvältä, työssä käyvä, kaksi mahtavaa kotieläintä ja maailman kiltein ja ihanin mies, mutta pinnan alla kuohuu 😐 itken joka päivä, tosiaan mietin millä saisin elämäni lopetettua, koska itsestäni on sellanen ajatus että olen arvoton ja kaikilla ois vaan parempi ilman minua 😭 Asutaan pienellä paikkakunnalla ettei täällä ole mitään, en edes tunne täältä ketään..jokapäivänen eläminen tuntuu vaan niin raskaalta, että haluisin vaan joko saada voimaa selvityä tai voimaa viedä asiat päätökseen ☹️