Moikka!
Tämä elämä menee sitten kertaheitolla uusiksi. Muutan eri paikkakunnalle, josta saan kodin. Ketjun sisällä vaihdan työpaikkaa. Menetän kyllä hyvät työkaverit. 😟 Poliisitkin suosittelivat minulle ihan aikuisten oikeesti muuttamaan salaiseen paikkaan. Tämä ei ole helppoa. Saan onneksi apua.
Pelottaa muuttaa vieraalle paikkakunnalle. Nyt on mun turvallisuudesta kyse..niin ja Pikkuisen. Vaikea ajatella itseäni äitinä. Miten mä osaan? Mun mieli pyörii vielä, miten raskaus alkoi.. Tämä ei ole rakkauden hedelmä niinkuin haluisin vaan väkivallan tulos. Miten mä pääsen eroon siitä ajatuksesta.
Haluaisin olla rakastava, huolehtiva ja välittävä äiti. Huolettaa kyllä yksinhuoltajuus ja kaikki. Pärjäänkö yksin vieraalla paikkakunnalla? Uskallanko luottaa keheenkä mieheen? Mun mieskokemukset ovat surkeita: isä, opettaja, mieheni ja sen kaveri.
Olen hyvin katkera ja vihainen. Miksi minua halutaan satuttaa? Siksikö, kun mulla on upea perse ja rinnat. Olenko miehelle niin houkuttava, että minuun on lupa koskea väkisin. Tunnen itseni niin halvaksi, häpeälliseksi ja nöyryytetyksi. Uskallanko enää rakastua? Voiko joku oikeasti rakastaa minua? No ei tule helppoa, kun lapsikin on jo tulossa.
Voi kun voisin uskoa ja luottaa huomiseen. 😭 Hyvää yötä! Toivon etten huomenna enää oksenna. 🙂👍