Olen 22-vuotias vastavalmistunut nuori nainen ja kaipailisin todella kipeästi neuvoja, miten jaksaa tässä elämässä. Elämäni kuulostaa pääpirteissään varsin normaalilta ja mukavalta. Olen juuri saamassa työpaikan uudesta kaupungista, koulut on ohi ja elämä edessä.
Tunnen kuitenkin itseni todella yksinäiseksi ja eksyneeksi. Tuntuu että elämällä ei ole mitään sisältöä, ja olen vain tuuliajolla tässä isossa maailmassa. Muutettuani opiskelemaan uudelle kaupungille, vanhat tutut kaverit hieman jäivät. Minulla kyllä on pari ystävää joiden kanssa viettää aikaa, mutta he seurustelevat tahoillaan ja olemme muutenkin ehkä hieman erilaisia ihmisiä kaikki. Tuntuu että olen niin yksinäinen. Minulla itsellänikin oli puolen vuoden mittainen seurustelusuhde, joka kariutui kesän alussa, ja sekin saa osaltaan oloni kovin orvoksi.
Nyt kysyisinkin teiltä muilta, miten ihmeessä saisin elämäniloni takaisin? Ja sen itsevarmuuden mikä minulla ennen oli?? Miten en kokisi itseäni niin yksinäiseksi ja arkea niin tyhjäksi?
kiitos kaikille jo etukäteen🙂