Hei Repukka!
Sinulla on lapsi ja muutkin lapset ja miehesi tarvitsevat sinua. Olikohan minun lapseni toisella ja kolmannella tai sitten seuraavilla luokilla, kun minä yritin itsemurhaa. Kaksi vuorokautta hävisi elämästäni ja mieheni valppaus pelasti minut kuolemalta. Teholla heräsin ja kuulin, että pienestä oli enää kiinni, jos minua ei olisi löydetty ajoissa. Siitä on lähes kymmenen vuotta, mutta ikinä en unohda sitä, kun pyysin lapsiltani anteeksi tekoani. Vaikka he eivät nyt sitä varmasti tajunneet juurta jaksain, mitä olin tehnyt, ja mitä olisi tapahtunut, jos mieheni ei olisi minua löytänyt ajoissa. Mutta se lapsien näkeminen oli, josta olen niin kiitollinen. Aina on toivoa niin paljon, kun vain elää. Kuolleena ei enää ole toivoa.
Uskon, että sinullakin on ettei sitä oikeaa lääkitystä ole vielä löytynyt, kuten minullakin. Ihana kuitenkin on, että sinulla on lupaus lapsellesi. Meidän pitää vain vaatia parempaa hoitoa! Se nyt on helppo tähän kirjoittaa, mutta yritetään kuintenkin. Meitäkin tarvitaan. Kyllä minäkin monesti ajattelen esim, Japanin sudamin kohdalla, miksi en ollut siellä ja kuollut, kun sielä kuoli pikkulapsia tai muita tärkeimpiä ihmisiä.
Meitä kuitenkin tarvitaan vielä Repukka!🌻🙂🌻