Ei jaksa enää. Mistä apua? Elämä kaatuu päälle
Sain kerrottua miehelleni että olen talousahdinkossa, luottohäiriö merkintä on tullut ja minut on todistettu varattomaksi. Hän suhtautui siihen hyvin. Sanoi että hän auttaa kaikin keinoin mitä pystyy. Nyt tilanne on entisestään huonontunut. Miesystäväni ilmeisesti on sairastunut masennukseen hän on käynyt psykiatrille mutta virallista diagnoosia ei ole annettu. Emme saa maksetuksi edes elämistä kun mies ei käy töissä eikä aina hae edes sairaslomaa. Minä aloitin työharjoittelun jotta saisin vähän enemmän työmarkkinatukea mutta en jaksa enää. Minä en meinaa jaksaa käydä työharjoittelussa kun mieheni on vain kotona nukkumassa. Minäkin olen alkanut masentua. Vaikka mitä teen jokin menee vikaan. Tuntuu että meidän suhde ei kovin kauaa enää kestä. Minä en kestä katsoa kun se vain on kotona. Minulla ei ole ketään kenelle puhua ongelmistani olen aivan yksin. Sairastan atooppisto ihottumaa mikä pahenee koko ajan kun on stressiä tai olen masentunut. En enää jaksa. Mistä apua? Miten jaksaa elää kun ei enää jaksa elää?😭😯🗯️😯🗯️