Ainakin yritin…

Ainakin yritin...

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 13.09.2024 klo 14:44 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä klub kirjoittanut 13.09.2024 klo 14:44

Tänään olin suihkussa kun siivoojat saapuivat, ehdin peseytyä ja pukeutua, ennen kuin he aloittivat työnsä, ja hoitaja jonka piti tulla auttamaan minut suihkuun saapui sitten paikalle. Menimme parvekkeelle juttelemaan, kunnes siivoojat lähtivät, sitten tulimme sisälle juttelemaan, kunnes hoitaja lähti ja minä jäin yksin odottamaan kauppakassiani.

Käyttäjä klub kirjoittanut 09.04.2025 klo 10:45

Kerrassaan kamalaa tämä raha-asioiden kanssa pelaaminen, vaikka kuinka järjestelisin raha-asioitani, ei niissä ole pääta eikä häntää. Ymmärtäisin jos olisin tehnyt tahallisen virheen josta syystä kaikki raha-asiat ovat mitä ovat.

Syöpäni ei tästä tunne pelleilystä pidä, ja saan särkyä kehooni, seksuaalisuuteni on alamäessä, eikä myötätuntoa tunnu olevan minunlaiselleni sählääjälle.

Käyttäjä klub kirjoittanut 10.04.2025 klo 17:51

Minä kirjoitan viestin: Mielenterveyteni menettäneenä, olen tuuliajolla ostamassa tiilitaloa, rahoillani, joita kanniskelen mukanani paikasta toiseen. Olen olevinani niin rikas etteivät kanssaihmiset voi minulle mitään, vaikka kuinka sekaisin menisin kaikenmaallisen maksuista, joita en kyennyt maksamaan kun pankkini sulki verkkopankkini tunnukset.

sen mittainen köysi on punottu tarkoituksenaan kietoutua ympärilleni kun minut hirtetään.

Käyttäjä klub kirjoittanut 11.04.2025 klo 08:43

Nyt on puututtu minun rahankäyttööni, ja suljettu verkkopankkitunnukseni. ja minä joudun käymään itse kaupassa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 11.04.2025 klo 12:01

Yritän sulatella jääkaappipakastintani, se pitää putsata, eli siivota. kohta tulee hoitaja viemään minut suihkuun.

Käyttäjä klub kirjoittanut 12.04.2025 klo 12:41

Tänään on kummallinen päivä, huomaan facabook kavereideni kehittelevän mustasukkaisuuteen viittaavia oireita.

Käyttäjä klub kirjoittanut 12.04.2025 klo 17:43

Minulla on tänään sellainen päivä että olen alkanut rauhottua, olen levännyt, ottanut päivätorkkuja, alan olla jo jotenkin kunnossa hengellisesti, vaikka sain sen anna 50€ loppumaan, en ole vieläkään oikein toipunut.

Käyttäjä klub kirjoittanut 14.04.2025 klo 11:39

Elämä on kummallinen päivien kulku, välillä ei tapahdu mitään ja välillä tapahtuu enemmän.

Välillä on niin rikki ettei usko toiipuvansa, ja välillä toipuu. Toipuminen on aikaa  vievää eikä

usko aina  toipumiseen. Välillä on vaikeampaa olla syyttämättä ketään muuta kuin itseänsä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 14.04.2025 klo 16:02

Kävin Taxilla kaupassa, huonoa onnea piisaa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 16.04.2025 klo 18:44

möhlin jälleen kun en saa gmailiani toimimaan kunnollisesti

Käyttäjä klub kirjoittanut 17.04.2025 klo 08:34

Tänään pitää mennä ostamaan vaippoja, että pärjää pääsiäisen yli.

Seksuaalisuus on hakoteillä, en ole raskaana, eikä minulla ole lapsia.

Silti toivon että kaikki jotka kokevat olevansa raskaana saisivat mahdollisuuden olla raskaana.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 6 päivää, 22 tuntia sitten. Syy: puute
Käyttäjä klub kirjoittanut 20.04.2025 klo 10:47

Veljeni tulee vaimonsa kanssa vierailulle luokseni.

Käyttäjä klub kirjoittanut 22.04.2025 klo 13:52

Huomenna pankkiin hankkimaan verkkopankkitunnukset.

Käyttäjä klub kirjoittanut 23.04.2025 klo 17:39

kävin tänään pankissa ja sain uudet verkkopankki tunnukset.